گلکسی نوت ۷ در برابر ضربه‌های چاقو و چکش!

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
هر زمان که یک گوشی جدید راهی بازار می‌شود، کلی آزمایش‌های مختلف روی آن صورت می‌گیرد. تست ضربه و سقوط، تست نفوذ آب و انواع و اقسام آزمایش‌های دیگر که شاید فایده‌ای هم برای کاربران نداشته باشند، اما در نوع خودشان بسیار جالب و هیجان‌انگیز هستند.
این اتفاق برای گلکسی نوت ۷ هم رخ داده و هر روز یک آزمایش مقاومت روی آن انجام می‌شود. هر چه باشد این تلفن همراه هوشمند با شیشه‌ی گوریلا گلس ۵ راهی بازار شده که سازندگان آن ادعا می‌کنند، در برابر ضربه بسیار مقاوم است. البته در اکثر آزمایش‌هایی که روی گلکسی نوت ۷ صورت گرفته، این شیشه مقاومت بالایی از خودش نشان داده است.
در آزمایش امروز مقاومت این گوشی دربرابر ضربه‌ی چاقو و دو مدل چکش سنجیده می‌شود. البته قبل از تماشای این ویدیو به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر تحمل دیدن خرد و خمیر شدن گلکسی نوت ۷ را ندارید، آن را نگاه نکنید.
در این ویدیو گوشی گلکسی نوت ۷ در برابر ضربه‌های چاقو آسیب نمی‌بینید و حتی خط و خش هم بر نمی‌دارد. حتی در برابر ضربه‌ی یکی از چکش‌ها هم مقاومت خوبی از خودش نشان می‌دهد و به سختی ترک بر می‌دارد؛ اما زمانی که پای چکش بزرگ‌تر به میان می‌آید، مشاهده می‌کنیم که این گوشی از لبه‌ها آسیب می‌بیند. البته ناگفته نماند که این تلفن همراه هوشمند ضربه‌های بسیار محکمی را تحمل می‌کند و حتی پس از کلی ضربه از کار می‌افتد و نمی‌توان از آن استفاده کرد.
این آزمایش به این موضوع اشاره می‌کند که گلکسی نوت ۷ در برابر ضربه بسیار مقاوم است و به این راحتی‌ها نمی‌توان آن را خراب کرد و از کار انداخت؛ اما همچنان به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای این گوشی از محافظ مخصوص استفاده کنید.
در ادامه می‌توانید ویدیوی منتشر شده از آزمایش جدید نوت ۷ را ببینید:
document.createElement('video');
https://mag.digikala.com/wp-content/uploads/2016/08/Galaxy-Note-7-Hammer-Test.mp4

مطلب گلکسی نوت ۷ در برابر ضربه‌های چاقو و چکش! برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

گلکسی نوت ۷ در برابر ضربه‌های چاقو و چکش!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog