اپل عکس‌های ثبت‌شده با دوربین آیفون ۷ را منتشر کرد

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
شاید تاکید زیاد روی دوربین دوتایی آیفون ۷ پلاس و کیفیت عکاسی بی‌نظیرش باعث شده باشد کمی از دوربین آيفون ۷ غافل شویم. البته کاربران آیفون همیشه از دوربین گوشی‌شان به‌عنوان یک امتیاز صحبت می‌کنند و تا همین دیشب که آیفون ۷ پلاس معرفی شد، تفاوت دوربین‌های دو مدل کوچک‌تر و بزرگ‌تر آيفون هیچ‌وقت تا این اندازه نبوده است.
به‌هرحال این چیزی از محبوبیت دوربین مدل کوچک‌تر آيفون برای طرفدارانش کم نمی‌کند؛ اپل این را می‌داند و عکس‌های جدیدی را روی سایتش قرار داده که با دوربین آيفون ۷ به ثبت رسیده است.
گرچه احتمالا تغییری در رزولوشن سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آيفون ۷ حاصل نشده، اما به‌لطف بهبود‌هایی در سیستم‌ نوری قابلیت‌های جذب نور بیش‌تری در دوربین آیفون ۷ وجود خواهد داشت. دریچه‌ی بازتر دیافراگم (F1.8) تا پنجاه درصد نور بیش‌تری نسبت به آيفون ۶s دریافت می‌کند. همچنین لرزش‌گیر دوربین به کندتر شدن سرعت شاتر کمک کرده است. در نتیجه دوربین آيفون ۷ حتی در نور بسیار کم هم خوب عمل می‌کند.
اما هرچه باشد، همه‌ی این توصیفات روی کاغذ هستند و برای سنجش بهتر کیفیت آن، بهتر است نمونه‌هایی واقعی از عکس‌های ثبت‌شده با دوربین را ببینیم. عکس‌هایی که در سایت اپل منتشر شده بسیار چشم‌گیر هستند و درواقع توقع ما را از دوربین‌ آيفون ۷ بالا بردند.
با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این عکس‌ها را ببینید.

















منبع: Apple

مطلب اپل عکس‌های ثبت‌شده با دوربین آیفون ۷ را منتشر کرد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

اپل عکس‌های ثبت‌شده با دوربین آیفون ۷ را منتشر کرد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog