[ویدیو] آشنایی با آيفون ۷؛ بهترین آيفونی که تا‌به‌حال ساخته‌ شده!

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
از دیشب که اپل رویداد معرفی آیفون ۷ را برگزار کرد ، تا امروز هجوم اخبار و حواشی این رویداد ذوق‌وشوق آشنایی بیش‌تر با این گوشی را برای طرفداران اپل از قبل هم بیش‌تر کرده است. آیفون ۷ را خیلی قبل‌تر از معرفی رسمی از طریق شایعات و اطلاعات درزکرده می‌شناختیم. اما از آن‌جا که همه کم‌وبیش قبول داریم «شنیدن کی بود مانند دیدن؟»، تماشای ویدیوهای رسمی معرفی آیفون ۷ انگار لطف دیگری دارد.
معاون بازاریابی جهانی اپل: این بهترین آیفونی است که تا به‌حال ساخته‌ایم.
در ویدیویی که در ادامه می‌بینیم، گرک جوسویاک (Greg Joswiak)، معاون بازاریابی جهانی شرکت اپل، ویژگی‌ها و امتیازهای آیفون ۷ را برمی‌شمرد و با پس‌زمینه‌ی صدای او همزمان می‌توانیم تجربه‌ی کار با آیفون ۷ و البته آيفون ۷ پلاس را از قابلیت‌های عکاسی گرفته تا رابط کاربری آن تماشا کنیم.
جوسویاک در این ویدیو ضمن این‌که از طراحی و ظاهر گوشی حرف می‌زند، به رنگ‌های مشکی مات و مشکی براق آیفون ۷ اشاره می‌کند. او می‌گوید با این گوشی همه‌ی کارهایی را که تا‌به‌حال با آیفون‌تان انجام می‌دادید، این‌بار سریع‌تر، بهتر و قوی‌تر تجربه خواهید کرد. پس از آن نوبت معرفی دوربین است و به مشخصات فنی و نمونه‌‌عکس‌های گرفته شده با دوربین آیفون ۷ پرداخته می‌شود. در پایان هم به ویژگی‌های سخت‌افزاری آیفون ۷ اشاره می‌شود و جوسویاک می‌گوید: این بهترین آیفونی است که تا به‌حال ساخته‌ایم.
با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این ویدیو را با زیرنویس فارسی ببینید.
document.createElement('video');
https://mag.digikala.com/wp-content/uploads/2016/09/Apple-–-Introducing-iPhone-71.mp4

مطلب [ویدیو] آشنایی با آيفون ۷؛ بهترین آيفونی که تا‌به‌حال ساخته‌ شده! برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

[ویدیو] آشنایی با آيفون ۷؛ بهترین آيفونی که تا‌به‌حال ساخته‌ شده!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog