[ویدیو] معرفی AirPod، هدفون بی‌سیم اپل

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
ما به آینده‌ی بدون سیم باور داریم! این جمله‌ای است که پشت سیاست‌های جدید اپل وجود دارد؛ از حذف جک سه‌ونیم میلی‌متری هدفون در آیفون ۷ تا معرفی هدفون توگوشی بی‌سیمی که دیشب در بزرگ‌ترین رویداد این شرکت صورت گرفت. Apple AirPod نام این هدفون بی‌سیم است که گرچه با انتشار شایعات فراوان خصوصا به‌دنبال اخبار حذف جک هدفون آیفون، انتظار حضورش را داشتیم، اما شاید کم‌تر کسی فکر می‌کرد که با چنین ابزار پیشرفته‌ای روبه‌رو شود.
می‌توانید با دوبار ضربه‌ زدن به بدنه‌ی ایرپاد به دستیار صوتی Siri متصل شوید.
ایرپاد به‌عنوان اولین هدفون بی‌سیمی معرفی شده که از پخش هوشمند پشتیبانی می‌کند. این هدفون در کنار کارایی بالایی که به لطف تراشه‌ی جدید W1 دارد، با یک‌بار شارژ می‌تواند تا پنج ساعت به‌صورت مداوم کار کند. ایرپاد قابلیت ارتباط با همه‌ی دستگاه‌های اپل شامل آيفون، آيپد، اپل‌واچ، مک‌بوک و… را در سریع‌ترین زمان ممکن دارد و اپل وعده داده که این اتصال کاملا باثبات و بدون قطعی خواهد بود. همچنین می‌توانید با دوبار ضربه‌ زدن به بدنه‌ی ایرپاد به دستیار صوتی Siri متصل شوید.
یکی از دلایلی که باعث می‌شود صفت هوشمند به این هدفون بی‌سیم تعلق بگیرد، این است که در هنگام قرارگیری در گوش فرد، با استفاده از امواج فروسرخ محیط گوش را شناسایی کرده و در زمان مناسب پخش صدا را شروع می‌کند. با این هدفون می‌توانید مکالمات‌تان را انجام دهید و مطمئن باشید که میکروفون هوشمند آن صداهای مزاحم محیط را ارسال نمی‌کند.
اگر دوست دارید به‌طور کامل با هدفون بی‌سیم اپل آشنا شوید، با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و ویدیوی زیر را با زیرنویس فارسی ببینید.
document.createElement('video');
https://mag.digikala.com/wp-content/uploads/2016/09/Sub_Apple-–-Introducing-AirPods.mp4
مطلب [ویدیو] معرفی AirPod، هدفون بی‌سیم اپل برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

[ویدیو] معرفی AirPod، هدفون بی‌سیم اپل


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog