airplane در سفرهای هوایی بدون وای فای چه می. توان کرد؟

سفرهای طولانی چه بین.المللی، چه داخلی و یا برای تعطیلات چندان خوش آیند نیستند و باعث خستگی و کلافگی مسافران می.شوند. در چنین سفرهایی به همراه داشتن اپلیکیشن.های مناسب در تلفن همراه بسیار مفید و سرگرم کننده است. با ما همراه باشید تا با این اپلیکیشن ها آشنا شوید.

تماشای فیلم
در سفرهای هوایی (داخلی یا خارجی) که مدت آن.ها طولانی است، گزینه.های چندانی به جز استراحت یا مطالعه نشریه.ها برای تفریح و گذران وقت برای مسافران وجود ندارد و همین امر باعث خستگی و بی.حوصلگی آن.ها می.شود. ولی با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تولید اپلیکیشن.های متنوع و از طرفی دسترسی عموم مردم به تلفن.های همراه هوشمند می.توان اوقات خوشی را در طول پروازهایی از این قبیل تجربه کرد.
اپلیکیشن مورد نیاز: Amazon Instant Video


چنانچه عضو Amazon Prime باشید، می.توانید به صورت رایگان به فیلم.ها و ویدئوهای موجود در تنظیمات دسترسی داشته و در صورت داشتن فضای کافی در گوشی یا تبلت خود بصورت آفلاین آن.ها را تماشا کنید. البته باید به خاطر داشته باشید که قبل از دانلود هر مورد حتما کنترل کنید تا قابلیت اجرا را در وضعیت پرواز داشته باشد. برای مثال، جستجو و بارگذاری ۲۰ دقیقه از فیلم کمدی توتسی (Tootsie) کمتر از یک دقیقه طول می.کشد. همچنین اگر در Apple Music، Rdio یا Spotify نیز قبلا عضو شده باشید، حتی می.توانید در ارتفاع نیز به موزیک.ها و آلبوم.های مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید.

مطالعه کتاب.های الکترونیک (e-book)

اپلیکیشن.های مورد نیاز: iBook، Amazon Kindle


اگر علاقه.مند به مطالعه و اهل کتاب هستید، به جای حمل کتاب.های قطور و سنگین می.توانید کتاب.های مورد علاقه.تان را با اپلیکیشن.هایی مانند iBook یا Amazon Kindle همیشه و همه جا به همراه داشته باشید. در هر دو اپلیکیشن امکان دانلود بهترین و پرفروش.ترین.های نشر وجود دارد. البته برای دریافت کتاب.های مورد علاقه خود در فرودگاه یا مکانی که به وای فای دسترسی دارید، کتاب مورد علاقه خود را دانلود کرده و از مطالعه خود در طول پرواز لذت ببرید.

مطالعه مقاله.های موجود در وب

اپلیکیشن.های مورد نیاز: Pocket، Instapaper


با این اپلیکیشن.ها می.توانید آرشیو مقاله.های نشریات و آژانس.های خبری مانند Onion و New Yorker را ذخیره کرده و همانند کتاب به.صورت آفلاین در طول پرواز مطالعه کنید. برای این کار کافی است تا بر روی آیکون اپلیکیشن کلیک کرده و مقاله مورد نظر را بصورت آفلاین بارگذاری و مطالعه کنید.

کتاب.های صوتی

اپلیکیشن مورد نیاز: Audible


اگر چندان طرفدار مطالعه و کتابخوانی نیستید، می.توانید به کتاب گوش دهید! در اپلیکیشن Audible بیش از ۱۸۰،۰۰۰ عنوان کتاب شامل تازه.ها و پرفروش.های بازار نشر به.صورت صوتی گردآوری شده است. با این اپلیکیشن می.توانید به راحتی و با صدای گوینده کتاب ، تینا فی (Tina Fey) از محیط کسل اطراف خود دور شوید.

خلاقیت

اپلیکیشن.های مورد نیاز: (Fifty Three ، Apple Notes (iOS 9


اگر دوست دارید تا با نوک انگشت.هایتان بر روی تصاویر کارهای خلاقانه انجام دهید، یا یادداشت.هایتان را ثبت کنید، این اپلیکیشن.ها کاملا برایتان کاربردی هستند.

بارگذاری پادکست

اپلیکیشن.های مورد نیاز: Stitcher، Overcast و Apple Podcasts


پروازهای طولانی بهترین فرصت برای تهیه پادکست.های جالب درباره موضوع.های متنوع است؛ حتی این کار ممکن است به مذاق همسفرتان نیز خوشایند باشد.

یادگیری زبان

اپلیکیشن مورد نیاز: Duolingo


در مورد یادگیری زبان اپلیکیشن.های فراوانی تهیه شده.اند، ولی مزیت اپلیکیشن Duolingo کوتاه بودن درس.ها و استفاده از لغت.های آسان در یادگیری مهارت.های مکالمه است. البته با استفاده از این اپلیکیشن فرصتی هر چند کوتاه برای یادگیری اصطلاحات لازم در کشور مقصد را نیز در اختیار خواهید داشت.

منبع thrillist

airplane در سفرهای هوایی بدون وای فای چه می. توان کرد؟


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog