طراحی سایت فلش

طراحی سایت فلش
یکی از انواع پروژه های طراحی سایت، وب سایت فلش است که به دلیل ویژگی ها و خصوصیاتی که باید در طراحی وب این نوع سایت ها اعمال گردد، تنها مورد استقبال افراد خاصی قرار می گیرد. در سایت های فلش طراحان و توسعه دهنگان با استفاده از فلش قادر خواهند بود تا محتوای غنی را با ایجاد حرکت و تعامل به تجربه بصری قابل ملاحظه ای تبدیل نمایند. طراحی سایت های زیبای مبتنی بر فلش نمونه هایی از شاهکارهای فتوشاپی هستند که تلفیق بخشی از واقعیت و تخیل را بر روی فایلی فلش پیاده نموده اند.


چگونگی طراحی سایت فلش
در طراحی وب سایت فلش بی حد و حصر فرصت خلق وجود دارد و هیچگونه محدودیتی از نظر اجرای آنچه در ذهن مشتری است و یا الهام گرفته شده از متن یا تصویری خاص یا انتقال پیام و اهداف مدنظر مشتری یا سفارش دهنده، در ساخت فلش وجود ندارد. امکان خلق همه چیز با action-script و انیمیشن وجود دارد. ایجاد فایل های ویدیویی با روحی خلاقانه و طرح های واقعا تاثیرگذار و تعاملی از نمونه خروجی های جذاب سایت های فلش می باشند.


معایب سایت فلش
طراحی سایت های فلش در عین شگفت انگیزی می توانند نتایج نامطلوبی را نیز برای صاحب سایت در پی داشته باشند. علاوه بر زحمت بسیاری که برای اینگونه سایت ها از حیث طراحی خلاقانه و انتخاب بهترین، سریعترین و قدرتمندترین میزبانی های وب صورت می گیرد، هزینه بالایی بر مشتری یا سفارش دهنده تحمیل می گردد. حال باید دید در کنار معایبی که به دلیل استفاده از فلش در این نوع طراحی وب صورت می گیرد و آن را سایتی تمام فلش می نماید به بهای زحمت و پول صرف شده بابت آن می ارزد یا خیر.طراحی وب سایت فلش نیز همانند هر تکنولوژی قدرتمند و تاثیرگذاری در کنار مزیت جذابیت بصری، دارای نقاط ضعفی نیز هست. از جمله این نقاط ضعف، الزام بر نصب نرم افزار adobe flash player بر روی کامپیوتر هر کاربری که قصد بازدید از سایت را دارد می باشد و این موضوع در بیشتر موارد موجب انصراف بازدیدکننده از مشاهده سایت می گردد. ایراد دوم سایز و حجم بالای این نوع سایت ها برای دانلود شدن است.و در آخر اشاره می کنیم به توصیه گوگل و بسیاری از کارشناسان سئو که استفاه از فلش در طراحی وب سایت امتیازی منفی از جهت بهینه سازی خواهد بود.

دوربین مدار بسته ٫ فروش دوربین مدار بسته ٫ نصب دوربین مداربسته ٫ خرید دوربین مدار بسته

طراحی سایت فلش


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog