چهار مدال برنز حاصل کار ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های جهانی گراپلینگ

دختران و پسران ایرانی در رقابت‌های جهانی کشتی گراپلینگ بخش GI موفق به کسب چهار مدال برنز شدند.

به گزارش ایسنا، در رقابت‌های جهانی کشتی گراپلینگ بخش GI در کشور بلاروس که با حضور 10 کشور از جمله روسیه، اوکراین و فرانسه برگزار شد، نمایندگان ایرانی در دو وزن 71 کیلوگرم توسط عاطفه ریاحی و در وزن 53 کیلوگرم توسط نگین احمدی پویا موفق به کسب مدال برنز شدند، سایر نمایندگان ایران نیز از کسب مدال باز ماندند.

همچنین تیم گراپلینگ مردان ایران مسابقات خود را در رقابت های قهرمانی گراپلینگ جهان در رشته Gi آغاز کرد. در پایان رقابت های صبح، علیرضا سکوتی و دانیال یوسفی در اوزان 62 و 66 کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

*نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 62 کیلوگرم علیرضا سکوتی در مبارزه نخست با نتیجه 9 بر صفر حریف مجارستانی را شکست داد وی در دور بعد نیز نماینده اوکراین را 11 بر 3 شکست داد، اما در دور بعد مقابل حریفی از روسیه با نتیجه 16 بر 6 تسلیم شد و با تو جه به حضور این حریف روس در دیدار فینال، سکوتی به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل نماینده پاکستان با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 66 کیلوگرم دانیال یوسفی در دیدار نخست حریف اوکراینی را با نتیجه 7 بر 2 شکست داد اما در مبارزه بعدی مقابل نماینده روسیه با نتیجه 4 بر 2 تسلیم و شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. یوسفی در این دیدار با نتیجه 8 بر صفر از سد حریف ازبکستانی گذشت و به مدال برنز رسید.

در وزن 71 کیلوگرم ارشاد مارابی مقابل مبارز صربستانی تسلیم شد و با توجه به شکست این مبارز صربستانی در دور بعد، مارابی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 77 کیلوگرم مهران شیخ فخرالدینی مقابل نماینده فرانسه با نتیجه 5 بر 3 مغلوب شد و با توجه به راه نیافتن این حریف به دیدار فینال، وی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 84 کیلوگرم محمد شیخ فخرالدینی در مبارزه اول با نتیجه 2 بر یک از سد حریف قزاقستانی گذشت اما در مبارزه دوم مقابل نماینده اوکراین با نتیجه 4 بر 4 مغلوب شد.

در وزن 92 کیلوگرم آرمان عطایی در مسابقه نخست مقابل حریف فرانسوی با نتیجه 5 بر 3 شکست خورد.

در وزن 100 کیلوگرم محمدجعفر انصاری تا لحظاتی دیگر به مصاف حریفان می رود.

در وزن 100+ کیلوگرم محمدرضا خیراله زاده تا لحظاتی دیگر به مصاف حریفان می رود.

چهار مدال برنز حاصل کار ورزشکاران ایرانی در رقابت‌های جهانی گراپلینگ


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog