رونالدو: رئال مادرید نیمکت قدرتمندی دارد



مهاجم رئال مادرید معتقد است نیمکت تیمش آنقدر قدرتمند هست که در دوران آسیب دیدگی بازیکنان اصلی بازهم بتواند نتیجه‌های خوبی بگیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، کریستیانو رونالدو جایزه بهترین بازیکن لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته (16-2015) را دریافت کرد. این جایزه بر اساس آراء اعضای سایت مارکا و گاتزتا دلو اسپورت به مهاجم رئال مادرید داده شد. رونالدو این جایزه را از دستان خوان ایگناسیو گایاردو، مدیر مارکا و جیانی والنتی، نایب رییس روزنامه ایتالیایی گرفت.

رونالدو پس از دریافت این جایزه درباره نبود برخی از بازیکنان آسیب دیده در ترکیب رئال مادرید گفت: بازیکنان بزرگ هم اشتباه می کنند. نمی توانیم در این باره دروغ بگوییم. مادرید بازیکنان خیلی بزرگی دارد که می توانند جایگزین لوکا مودریچ و سرخیو راموس شوند. بازیکنان جایگزین می توانند کار خود را به خوبی انجام بدهند. کار بدون بازیکنان اصلی سخت خواهد بود اما مادرید قوی است و بازیکنانی در سطح بالایی دارد.

مهاجم پرتغالی در مورد زین الدین زیدان (سرمربی رئال) نیز اظهار کرد: او پیش از این فوتبالیست بود که این یک مزیت است. خیلی خوب مادرید را می شناسد و از بازیکنان دوران کارلو آنچلوتی (سرمربی پیشین رئال) شناخت خوبی دارد. زیدان خیلی آرام و حرفه ای است و کار کردن در زمینه فوتبال را دوست دارد.

رونالدو در پایان درباره آینده‌اش هم گفت: رویای من این است که چشمانم را ببندم و در مادرید بازی کنم. این چیزی است که بیشتر از همه می خواهم. دوست دارم سال های زیادی در این تیم باشم. این باشگاه در قلبم جای دارد.

بازیکن مادرید در پایان از رونامه گاتزتا دلو اسپورت و مارکا و همه کسانی که به او رای دادند تشکر کرد.

رونالدو: رئال مادرید نیمکت قدرتمندی دارد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog