پیکه: رونالدو یک جنگجوی ذاتی است





مدافع بارسلونا به تمجید از مهاجم تیم رقیب پرداخت و او را یک جنگجوی ذاتی دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، جرارد پیکه به برنامه fera de serie شبکه سه اسپانیا دعوت شد و درباره لیونل مسی، علاقه‌اش به ریاست در باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا صحبت کرد. مدافع بارسلونا گفت:‌ دوست دارم وقتی بازنشسته شدم، ریاست باشگاه را بر عهده بگیرم چون خودم را در آینده به عنوان سرمربی نمی‌بینم و از این شغل لذت نمی‌برم. در مقابل فکر می‌کنم بتوانم در پست ریاست به خوبی عمل کنم. این باشگاه مرا به وجد می‌آورد.

پیکه درباره روابط خوب بازیکنان تیم ملی با یکدیگر اظهار کرد: اکنون رابطه خیلی خوبی باهم داریم. پیش از هر بازی همه در اتاق کاپیتان که پیش از این ایکر کاسیاس بود و اکنون سرخیو راموس است، جمع می‌شویم. رابطه‌ام با راموس هم خیلی خوب است.

مدافع بارسلونا کریستیانو رونالدو را یک جنگجوی ذاتی عنوان کرد و افزود: او همچون ماشین است. برای بهتر شدن هر روز تمرین و تلاش می‌کند. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و رابطه من نیز با او خوب است. زمانی که در منچستریونایتد هم‌بازی بودیم، یکی از سه یا چهار بازیکنی بود که رابطه خوبی باهم داشتیم.

پیکه درباره لیونل مسی هم گفت: او خاص و متفاوت است. روزی که مسی بارسا را ترک کند، مثل روزی است که پدرت را از دست داده‌ای. رفتن او برای تیم گران تمام خواهد شد. بارسلونا همیشه نمی‌تواند پیروز شود. باید تلاش کنیم دوباره دوران اوج بازگردد.

مدافع اسپانیایی در مورد خودش نیز اظهار کرد: برای بازی کردن اشتیاق زیادی دارم. نمی‌دانم چرا این اشتیاق زیاد شده است اما مشتاق بازی کردنم حتی بیشتر از وقتی که 21 ساله بودم. اهداف زیادی دارم. گاهی اوقات مجبور می‌شوید برخی از مسائل را تحمل کنید. در بارسلونا همیشه فشار زیاد است و همیشه باید پیروز شوید.

پیکه: رونالدو یک جنگجوی ذاتی است


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog