نیمار: سبک فوتبالم را عوض نمی‌کنم



مهاجم بارسلونا با وجود انتقادهایی که در هفته‌های اخیر در مورد مدل فوتبالش می‌شود اظهار کرد به هیچ وجه سبک فوتبالش را عوض نمی‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، نیمار در دیدار تیم ملی فوتبال برزیل و بولیوی در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با ضربه آرنج یاسمین داک رو به رو شد. این ضربه ابروی مهاجم برزیلی را شکافت و باعث خونریزی از این ناحیه شد.

بازیکن بولیوی پس از این بازی از نحوه بازی مهاجم بارسلونا انتقاد کرد و گفت به هیچ وجه از کاری که انجام داده است احساس پشیمانی نمی‌کند. نیمار اما از سبک فوتبالش دفاع کرد و گفت: روش بازی‌ام را تغییر نمی‌دهم. در فوتبال خیلی ها با پا و آرنج به بازیکنان حریف ضربه می زنند اما همه توانایی دریبل کردن ندارند. انتقادهای نادرست، ناراحت کننده هستند. می‌دانم چرا جرارد پیکه تصمیم گرفت از بازی های ملی پس از جام جهانی 2018 خداحافظی کند.

نیمار از لیونل مسی، هم بازی‌اش در بارسلونا حمایت کرد و گفت: اتفاقی که برای مسی در کشورش افتاد، برای من نیز در برزیل رخ داد. او در بازی های آرژانتین در انتخابی جام جهانی حضور نداشت و مورد انتقاد قرار گرفت. این موضوع را درک نمی کنم. کسی که درباره فوتبال چیزی می داند، نمی تواند در این باره توضیحی بدهد.

بازیکن بارسلونا درباره حضورش در این تیم هم گفت: از بودن در بارسا خشنود هستم. در حال تاریخ سازی و برآورده کردن انتظارات هستیم. همه می دانند چه صمیمیتی میان من مسی و لوییس سوارس است.

نیمار: سبک فوتبالم را عوض نمی‌کنم


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog