بارسلونا به دنبال حذب ستاره رئال مادرید


باشگاه بارسلونا تمام فعل و انفعالات در مورد ایسکو، هافبک ارزشمند رئال را زیر نظر دارد و در صدد است تا در صورت عدم تمدید قرارداد این بازیکن برای جذب وی وارد عمل شود.
به گزارش فوتبال جهان ، ایسکو  که در ابتدای فصل به ندرت برای رئال بازی می کرد، حالا به یک مهره کلیدی در ترکیب تیم زیدان تبدیل شده است. او شنبه گذشته در زمین اتلتیکو، ستاره درخشان دربی بود و سه شنبه شب  نیز بازی خوبی در پیروزی 2-1 رئال مقابل اسپورتینگ لیسبون ارائه داد.
 
شرایط برای ایسکو در هفته های اخیر بسیار بهتر شده و به لطف مصدومیت هافبک های رئال، حالا ایسکو تبدیل به بازیکن ثابت این تیم شده است. او از 18 بازی این فصل رئال در 9 بازی از ابتدا به میدان رفته است.
 
او که تابستان 2013 از مالاگا به رئال پیوست، مورد توجه بارسلونا نیز قرار داشت. بارتومئو، رئیس بارسلونا یکی از کسانی است که علاقه خاصی به بازی ایسکو دارد و از تمایل لوئیس انریکه به جذب ایسکو نیز آگاه است.
 
پس از بازی درخشان ایسکو در پیروزی 3-0 رئال مقابل اتلتیکو، مسئولان رئال به وی پیشنهاد تمدید قرارداد داده اند اما به ادعای کادنا سر، ایسکو اعلام کرده است که فعلا عجله ای برای این کار ندارد و باید بیشتر فکر کند. ایسکو هنوز در مورد اینکه جایگاهش در ترکیب ثابت رئال تا چه حد تثبیت شده است، تردیدهایی جدی دارد و در انتهای فصل تصمیم خود برای تمدید قرارداد را خواهد گرفت.
 
بارسلونا می داند که در صورت تمدید نکردن ایسکو، رئالی ها چاره ای جز فروش ندارند؛ چرا که در غیر این صورت او سال 2018 می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود. به ادعای منابع اسپانیایی، ایسکو برای تمدید قرارداد مبلغی نزدیک به 10 میلیون یورو می خواهد که برابر با حقوق سالیانه راموس است. به همین دلیل هنوز مشخص نیست که مدیران رئال با چنین درخواستی موافق کنند یا خیر.
 
آخرین بازیکنی که به صورت مستقیم بین رئال و بارسا جابجا شده، لوئیس فیگو است که سال 2000 به رئال پیوست. شکی نیست که در صورت انتقال ایسکو به بارسا، حاشیه های فراوانی گریبان وی را خواهد گرفت؛ اما گویا علاقه بارسلونا به ایسکو جدی تر از آنچه وجود دارد تصور می شود.

بارسلونا به دنبال حذب ستاره رئال مادرید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog