سه مرد همزمان به زن تجاوز کردند و فیلم رابطه جنسی را در فیس بوک گذاشتند


فیلم رابطه جنسی و تجاوز به زن 31 سذله توسط 3 مرد در پخش زنده فیس بوک منتشر شد. زن بیچاره توسط 3 مرد در شمال استکهلم سوئد مورد تجاوز قرار گرفت و فیلم این رابطه جنسی شوم به طور زنده در فیس بوک پخش شد.
تجاوز همزمان 3 مرد به زن و پخش فیلم زنده در فیس بوک
 
مگنوس برگرن، دادستان ارشد این پرونده در مورد مظنونان این حادثه Incident گفت:یکی از آنها بعنوان «عامل اصلی» بازداشت شده که بالاترین درجه ظن در سوئد است و دو نفر دیگر هم با درجه پایین تر، مظنون این پرونده هستند.پلیس روز دوشنبه و پس از اطلاع از پخش شدن چنین ویدویی در پی تماس مردم، با یورش به آپارتمانی در اوپسالا سه مرد ۱۹ تا ۲۵ ساله را بازداشت کرد.

پخش زنده فیلم رابطه جنسی در فیس بوک
ماریا دوفوا، جرم Crime شناس: الکل، مواد مخدر Drugs و… عواملی هستند که موجب بروز چنین مواردی روی اینترنت می شوند.»پخش تصاویر خشن و مستهجن بار دیگر واکنش اخلاقی و تصمیم قانونگذاران را در ارتباط با پخش زنده از طریق فیسبوک و شبکه های مشابه که محدودیت و نظارت لازم بر آنها اعمال نمی شود را در کانون توجهات قرار داده است.
 
به گزارش رسانه های محلی این ویدیو بلافاصله از دسترس خارج شده و پلیس Police از افرادی که احیانا آن را ضبط کرده اند موکدا خواسته برای پیش رفتن دقیق تحقیقات نسبت به تحویل سریع آن اقدام کنند. تا روز سه شنبه نسخه ای از این ویدیوی مستهجن به دست پلیس نرسیده است.
تجاوز جنسی سه مرد به زن 31 ساله و پخش فیلم زنده آن
نوشته سه مرد همزمان به زن تجاوز کردند و فیلم رابطه جنسی را در فیس بوک گذاشتند اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.

سه مرد همزمان به زن تجاوز کردند و فیلم رابطه جنسی را در فیس بوک گذاشتند


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog