فیلم آموزشAngular به زبان فارسی



یادگیری زبان جاوا اسکریپت ساده است که با مقداری تفکر روی ساختارهایش میتوان این فرآیند را پشت سر گذاشت اما همانطور که برنامه های مابزرگتر وبزرگتر میشوند به روشی جهت تسلط بر پیچیدگی نتایج خواهیم داشت .
انگولار  -   Angular به ما این اجازه را می دهد که کدهایی ساده ، زیبا و برنامه های تک صفحه ای و به سبک MVC بنویسیم .
انگولار - Angular چیست؟
انگولار یک کتابخانه Open Source  می باشد که توسط تیمی در Google  نوشته شده است که بهترین انتخاب  ها را در اختیار ما می گذارد .
حتما با برنامه های تک صفحه ای یا single -  page - application ها اشنایی دارید، این فریمورک برای پیاده سازی چنین برنامه هایی بسیار مفید است. فریمورک     AngularJS بخوبی معماری MVC را در سطح کلاینت پیاده سازی می کند ، که باعث ساده تر شدن توسعه و خطایابی برنامه های تحت وب می شود.  انگولار از Html , Css , JavaScript استفاده می کند  و نقص های انها را برطرف می کند. انگولار برای طراحی وب اپلیکیشن هایی با محتوای داینامیک بسیار مفید است .
انگولار از ارتباطات Ajax  برای ارتباط با سرور استفاده می کند در نتیجه شما میتوانید با سرور تبادل اطلاعات داشته باشید این داده ها به صورت اشیاء ساده جاوا اسکریپتی ذخیره میشوند ، بنابراین نیاز نیست هیچ فراخوانی مخصوصی جهت بروزرسانی داده ها انجام دهید .
مطالبی که آموزش داده شده:
- عبارات
- دستورات
- کنترلرها
- فیلترها
- جدول ها
 - ماژول ها
- فرم ها
- وب سرویس php
- وب سرویس Asp
-   استفاده ازداده های وب سرویس
- اعتبارسنجی
- اپلیکیشن
- مسیرها
 و....

لینک دانلود
https://goo.gl/rAIgT5





فیلم آموزشAngular به زبان فارسی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog