نکاتی مهم در باره پوشش بیمه های مسافرتی

این روزها دیگر بیمه آن قدر در زندگی افراد مقوله شناخته شده و جا افتاده ای است که لازم نیست برای اهمیت آن شما را قانع کنیم اما جهت اطلاع از چند و چون پیشنهاد می کنیم این مطلب را بخوانید.

بیمه نامه عبارت است از پوشش صدمات بدنی و بیماری بیمه شده که پس از شروع سفر به خارج بروز نموده و یا عارضه ناگهانی و غیر قابل پیش بینی که ابتلا به آن یا آغاز آن پس از شروع سفر به خارج بوده و موجب درخواست امداد از طرف بیمه شده یا نمایندگان وی شود .

پوششهای بیمه مسافرتی خارج کشور :

1 - هزینه های پزشکی و بستری در بیمارستان های خارج کشور، اگر بیمه شده در بیمارستان بستری شود هزینه آن تا سقف بیمه نامه یعنی تا 50/000 یورو قابل پرداخت میباشد و اگر نیاز به بازگرداندن و یا انتقال به مرکز مجهز داشته باشد شرکت بیمه نسبت به انتقال وی به یک مرکز درمانی مجهز و یا بازگرداندن به کشور محل اقامتش اقدام خواهد نمود و چنانچه اگر شخص بیمه شده نیاز به بستری نداشته باشد شامل 25 یورو فرانشیز خواهد شد.

2 - جبران خسارت فقدان چمدان و بار تحویلی به هواپیما، اگر چنانچه در حین ورود شما چمدان و یا مدارک شما مفقود شود پس از گذشت چند ساعت در صورت پیدا نشدن چمدان شما شما را به هتل برده و بعد از چند روز شما را به کشور مبدا به صورت کاملا رایگان باز می گردید.

3 - هزینه های دندانپزشکی، فقط فوریت شامل پرداخت هزینه میباشد و موارد دیگر به هیچ عنوان تحت عنوان شامل خسارت نسیت.

4 - باز گرداندن جسد متوفی، اگر بیمه شده در طول مدت سفر خود فوت نماید شرکت بیمه طرف قرارداد تمهیدات لازم را برای بازکرداندن جسد او را انجام می دهد.

پوشش و سقف تعهدات بیمه مسافرتی (مفری) چیست ؟

-هزینه های بستری و پزشکی در بیمارستان خارج از کشور تا 50000 یورو با فرانشیز.
-هزینه های مربوط به جابجایی یا بازگرداندن بیمه گذار به کشور در طول سفر بر اثر بروز حادثه یا بیماری .
-پرداخت هزینه های فوری دندانپزشکی تا سقف 400 یورو با فرانشیز 25
-هزینه های مربوط به بازگشت اعضای بلافصل خانواده همراه بیمه گذار به کشور
-هزینه های مربوط به بازگرداندن جسد متوفی
-سفر اضطراری یکی از اعضا بلافصل خانواده تا سقف 850 یورو
-هزینه های مربوط به بازگشت اضطراری به کشور به دلیل فوت یکی از اعضای نزدیک خانواده

هزینه های مربوط به تحویل دارو

-هزینه های مربوط به ارسال پیامها واطلاعات مراجع درمانی در مواقع اضطراری، حواله تضمینی وجوه نقد تا سقف 850 یورو، حواله وجه نقد تا سقف 850 یورو، دفاع حقوقی تا سقف 1500 یورو، گم شدن پاسپورت، شناسنامه و گواهینامه رانندگی در خارج از کشور تا سقف 200 یورو، جبران خسارت تاخیر ورود بار همراه مسافر تا سقف 180 یورو، جبران خسارت فقدان بار تحویلی به هواپیما تا سقف 200 یورو، هزینه های مربوط به یافتن و ارسال بار و ملزومات شخصی و تاخیر در حرکت هواپیما ( وسیله نقلیه)

در آخر در نظر داشته باشید که هر کدام از شرکتهای مختلف بیمه ای در ایران شرایط عمومی خودش را دارد به قسمت توضیح شرایط بیمه نامه مراجعه نمایید و به صورت کامل رویت کنید.


منبع:خبرآنلاین


اخبار مرتبط

نکاتی مهم در باره پوشش بیمه های مسافرتی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog