رپورتاژ: موفقیت در آیلتس به سبک بیان برتر

تقریبا همه ما تجربه کنکور سراسری را داشته ایم، نکته خاص کنکور بود: الزاما کسی که ریاضی ، ادبیات یا هر درسی را بلد بود در کنکور موفق نمی شد، موفقیت در کنکور نیاز داشت که شما تکنیک تست زنی یا تکنیک های دیگر را بلد باشید تا بتوانید به هدفتان برسید. یکی از مواردی که استرس زیادی وارد کرد این بود که با اینکه تا حدودی درس را بلد بودیم باید خودمان را برای کنکور سراسری هم آماده می کردیم و این باعت استرس و فشار مضاعف می شد. سال ها بعد ما این جنس اضطراب را جای دیگه هم دیدیم
استرس آزمون آیلتس
متاسفانه یا خوشبختانه ما کشوری هستیم که نرخ بالایی در مهاجرت دارند و درصد بالایی از افراد مهاجر نیاز دارند که به مدرک زبان آیلتس بگیرند و بسیاری از آنها دچار استرس می شوند زیرا زمان بسیار کمی دارند و باید در این زمان، بسیار آماده شوند.
ما بیان برتری ها، این نگرانی را دیدیم و سعی کردیم آن را به صورت بسیار کاربردی و در کوتاه ترین زمان حلش کنیم.

وقتی شما به ما برای موفقیت در آزمون آیلتس مراجعه می کنید از همان ابتدا به کلاس ها و کارگاه های طولانی مدت با تعداد ۱۷-۱۸ نفره که هیچ تمرکزی روی هر شرکت کننده به صورت تکی نیست، هدایت نمی شوید بلکه ابتدا به هر فرد مشاوره می دهیم ( به صورت کاملا رایگان) که چطور باید این راه رو طی کنید و بعد شما را هدایت می کنیم که در تک دوره فوق فشرده ایلتس شرکت کنید، همانطور که می دانید شما باید در آزمون ها در هر ۴ مهارت قوی باشید پس ما هم این دوره رو با یک استاد برگزار نمی کنیم، این دوره تخصصی فوق فشرده بیان برتر، با ۴ استاد همزمان برگزار می شود این باعث می شود که شما هر مهارت را با استادی که #تخصص و شهرت در آن مهارت را دارد بگذرانید و همچنین تعداد افراد شرکت کننده در این دوره فقط با ۸ نفر هستندتا استاد برای تک تک افراد وقت و توجه لازم را در نظر بگیرد.
علاوه بر کارگاه تکنیک های آیلتس بیان برتر ، کارگاه های جداگانه برای Writing ، Reading ، Speaking و Listening نیز در نظر گرفته شده اند تا شما قدم های خود را برای گرفتن نمره مطلوب ، محکم بردارید.
بیان برتر آزمون های آزمایشی آیلتس که عین آزمون اصلی برگزار می شود را برای کاندیداها در نظر می گیرد که قبل آزمون اصلی خودشان را کاملا در محیط شبیه سازی شده تست کنند و برای اینکه سبد آیتلس را کامل کند، امکان برگزاری آزمون رسمی آیلتس را از طریق ارتباط با مرکز رسمی و مجاز برگزاری آزمون کالج ماهان هم مهیا نموده است (یعنی از طریق ارتباط با مشاورین مرکز رسمی و مجاز کالج ماهان ، کاندیدا می تواند با مشاوره، ثبت نام خود را انجام دهد) تا شما روی همان صندلی آزمون آزمایشی بدهید که قرار است آزمون اصلی IELTS برگزار گردد.

افرادی که IELTS شان را پیش بیان برتر گرفتند و عضو #کمپین_۷_شویم_آیلتس شده اند مهاجرت خودشان را هم با خیال راحت انجام داده ند.
وب سایت آموزشگاه بیان برتر: http://www.vip-talk.com/
کانال تلگرام : https://t.me/ieltsfamily
اینستاگرام بیان برتر : https://www.instagram.com/vip_talk/
نشانی شعبه مرکزی: تهران، سعادت آباد، علامه جنوبی، خیابان ۳۴ مرکزی، ضلع شمال پارک، پلاک ۹
شماره تماس: ۸۸۶۸۴۸۴۲ – ۸۸۶۸۲۴۶۹
نشانی شعبه ونک: تهران، ونک، ملاصدرا، خیابان شاد، نبش جویبار، پلاک ۲ واحد ۲
 
نوشته رپورتاژ: موفقیت در آیلتس به سبک بیان برتر اولین بار در یک پزشک پدیدار شد.

رپورتاژ: موفقیت در آیلتس به سبک بیان برتر


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog