ایجاد بستر چت برای مدیران وبسایت وردپرس با Author Chat (بروز رسانی شد)

سلام به همه کاربران محترم و عزیز فریش تم که به دنبال علم و یادگیری هستند مخصوصا در عرصه وب و وردپرس .
گفتگو با کاربران مزیت های زیادی دارد، میتوان به نظر مستقیم کاربران دسترسی داشت، اگر آنها از خدمات شما راضی باشند میتوانند مستقیم به شما بگویند، میتواند بازخورد های خود را برای شما ارسال کنند، پشتیبانی از کاربران به صورت گفتگوی زنده و چت برای کاربران بسیار ارزشمند است. این نشان میدهد شما اهمیت به وقت آنان را در نگاه اول میبینید. اگر میخواهید برای کاربران خود سیستم پشتیبانی زنده راه اندازی کنید، طوری که بیشتر جنبه مشاوره داشته باشد و به سوالات قبل از خرید آنان پاسخ دهید، میتوانید از افزونه زیر استفاده کنید. اما افزونه وردپرس امروز به شما مدیران وبسایت های وردپرسی کمک میکند در محیطی ساده، و با عملکرد بسیار سبک به راحتی بین اعضای خود گفتگو داشته باشید. با ما باشید.
کارکرد  و کاربری این افزونه خیلی ساده و معمولی بوده و به محض نصب و فعالسازی این افزونه وردپرس شما میتوانید به کمک آن با دیگر عوامل سایت وردپرس خود به گفت و گو چت پرداخته و برنامه های خود را بهتر و در لحظه هماهنگ کنید البته لازم به ذکر میدونم که این افزونه فقط برای مدیران و عوامل و دست اندر کار یک وبسایت وردپرس بوده و کسانی که از سایت شما بازدید میکنند قادر به انجام گفت و گو و چت با دیگر بازدید کننده ها نیستند و این افزونه فقط در پشت صحنه سایت زمینه گفت و گو را فراهم میکند.
   سیستم پیشرفته ی چت زنده رایگان با GetSiteControl Widget Chat
افزونه وردپرس   Author Chat
امروز در این آموزش وردپرس میپدازیم به معرفی افزونه وردپرس که کاربردی بوده و به کار مدیران وردپرسی می آید که که یک وبسایت وردپرس را مدیریت میکنند و چند کارمند و نویسنده نیز در آن فعالیت میکنند. این افزونه وردپرس میتواند در پنل مدیریت وبسایت وردپرس شما بستری فراهم کند تا مدیران وبسیات وردپرس بتوانند به گفت و گو بپردازند و در انجام کارها و هماهنگی بین عوامل بهتر عمل کنند.
آموزش کار با افزونه وردپرس Author Chat

افزونه را نصب و فعال کنید.
پنل افزونه به پیشخوان اضافه شده است. روی آن کلیک کنید، تا به بخش پیکربندی برسید.

Author Chat Options : پیکربندی چت نویسندگان و دست اندرکاران وبلاگ
Delete chat history older than how many days : بعد از چندروز تاریختچه گفتگو باید پاک شود، تعداد روز را به عدد وارد کنید
Who should have access to Author Chat : چه کسانی میتوانند پنل گفتگو را مشاهده کرده و در گتگو شرکت داشته باشند. تیک آنها را بزنید
All users with access to admin area : همه کسانی که به بخش مدریت دسترسی دارند.
Editor : ویرایشگران
Author : نویسندگان
Contributor : مشارکت کننده ها
Subscriber : اعضا
Choose how to display the authors: by Name or by Login : نحوه نمایش برچسب نویسندگان چطوری نمایش داده شود: با نام خود یا نام کاربری
Login – Username : نام ورود – نام کاربری
Name – Display name : نام – نام نمایشی
Permanently delete chat history – data will be deleted when you check this box and click “Save Changes” : اگر میخواهید به طور دستی سابقه گفتگو را پاک کنید، میتوانید تیک این گزینه را بزنید، سپس روی ذخیره تغییرات کلیک کنید تا سابقه چت به طور دسترسی حذف شود.
به پیشخوان > خانه بروید و عملکرد را مشاهده کنید

افزونه وردپرس   Author Chat
   دانلود افزونه Author
   مشاهده مشخصات
تشکر از همراهی شما دوستان گرامی همچنین امیدواریم از این آموزش وردپرس استفاده لازم رو برده باشید.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده: قالب وردپرس – آموزش وردپرس – هاست وردپرس

ایجاد بستر چت برای مدیران وبسایت وردپرس با Author Chat (بروز رسانی شد)


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog