API جدید نقشه های گوگل و آموزش استفاده با افزونه رایگان وردپرس Google Map

سلام دوستان
آیا در دریافت نقشه های گوگل و دریافت API جدید نقشه های آنلاین گوگل مشکل دارید. با ما باشید.
گاهی اوقات با بروز رسانی هر بخشی از سرویس یا خدمات سرویس دهندگان عمومی، ویژگی های جدید در اختیار استفاده کنندگان قرار میگیرد. اما گاهی این کاربران هستند که برای استفاده از سرویسی که تازه بروز شده مجددا خود را بروز کنند.
همانطور که گفتیم نقشه های گوگل و API جدید مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده است. گوگل ازین پس هزینه ی استفاده از نقشه های آنلاین خود را افزایش داده و بیشتر میخواهد. تغییرات زیادی شاید به چشم نیاید اما در پس زمینه اتفاق افتاده است. همچنین با داشتن یک حساب گوگل میتوان یک نسخه از نقشه های آنلاین گوگل را در وبسایت خود، اعم از سیستم های مدیریت محتوا مخصوصا وردپرس ، یا سیستم های سفارشی و … استفاده کرد.
برای استفاده از نقشه های گوگل در وردپرس میتوانید از افزونه های وردپرس زیادی استفاده کنید که همگی به خوبی میتوانند نقشه های گوگل را در وبسایت شما به نمایش در آورند. البته اگر از قالب های وردپرس دایرکتوری نظیر جاوو Javo و لیستیبل Listable که توسط فریش تم عرضه شده اند استفاده میکنید، و در نقشه های خود مشکل دارید میتوانید در آموزش وردپرس امروز روش دریافت نقشه های گوگل را آموخته و API نقشه گوگل جدید برای خود دریافت کنید.
  برترین افزونه های رایگان وردپرس برای استفاده از نقشه های گوگل
اول از همه برای استفاده از سرویس های گوگل باید حساب گوگل داشته باشید. مهمترین بخش ماجرا ایمیل است پس یک جیمیل بسازید تا حساب گوگل خود را افتتاح کنید. سپس آی پی خود را به کشور اروپایی یا ترجیحا آمریکا تغییر داده تا سرویس هایی که در کشور ما در دسترس نیست برای شما فعال شود.
در  آدرس زیر، باید نقشه های گوگل را جستجو کنید.
https://developers.google.com/maps/documentation/javascript/get-api-key
 
در آدرس بالا، مستقیما آدرس کلید رابط کاربری نرم افزار جاوا اسکریپت نقشه های گوگل قرار گرفته است.
در میانه های برگه باید قسمتی مانند تصویر با عبارت GET A KEY را مشاهده کرده سپس روی آن کلیک کنید.
از شما میخواهید که یک پروژه جدید برای حساب پروژه های خود بسازید. این گزینه یک لایتباکس نمایش داده، در قسمت بالایی میتوانید نام پروژه خود را بنویسید و در پایین باید با انتخاب گزینه ی Yes موافقت خود با قوانین گوگل را اعلام کرده سپس روی دکمه ایجاد و فعال کردن رابط کاربری نرم افزار را آغاز کنید.

پس از نمایش پیغام یا صفحه تصویر بالا، کلید API شما ایجاد شده است، آن را کپی و یادداشت کنید. سپس شما باید روی دکمه مشخص شده GO TO CONNSOLE کلیک کرده و به بخش ابزارهای گوگل برای توسعه یک API جاوا اسکریپت نقشه گوگل اقدام کنید. و زمینه ی استفاده از کلید خود را مشخص کنید.

در مرحله ی بعدی شما باید زمینه ی استفاده از کلید خود را مشخص کنید. آیا میخواهید از نقشه های گوگل در اپلیکیشن ها استفاده کنید یا اینکه آنها را برای وبسایت خود لازم دارید.
برای استفاده از وبسایت وردپرس گزینه ی HTTP را انتخاب میکنید که برای وبسایت ها میتواند مورد استفاده قرار گیرد.
روی گزینه ی مشخص شده کلیک و در گزینه های پایین آدرس وبسایت خود را بنویسید، برای نوشتن آدرس وبسایت خود، پیشنهاد من اینست که به وبسایت خود رفته و در صفحه ی اصلی، روی نوار  آدرس کلیک کنید تا آدرس دامه وبسایت شما با متعلقات آن HTTPS و WWW و موارد دیگر به طور کامل کپی شده و در اینجا قرار دهید و روی گزینه ی Save کلیک کنید.
دقت کنید که شما میتوانید از یک API نقشه گوگل برای چند وبسایت که متلق به شماست استفاده کنید.
روی گزینه ی ذخیره کلیک کنید، سپس به وبسایت خود برگشته و کلید جدید را در اختیار افزونه وردپرس نقشه خود قرار داده و یا در قالب وردپرس جاو و لیستــیبل قرار دهید.
برای استفاده از نقشه های گوگل میتوانید با افزونه وردپرس Google Map شروع کنید. این افزونه رایگان وردپرس را از مخزن وردپرس دانلود، نصب و فعال کنید. سپس همانند ادامه آموزش پیش بروید.
افزونه رایگان وردپرس Google Map
افزونه ای رایگان اما دارای پشتیبانی به زبان انگلیسی در انجمن تیم توسعه دهنده آن، همچنین یکی از بروز ترین ها در وردپرس برای استفاده از نقشه های گوگل، همچنین این افزونه با نسخه های جدید وردپرس نیز سازگاری خوبی دارد.
.
امکانات مهم افزونه رایگان وردپرس Google Map
 


تماما رسپانسیو و واکنش گرا و قابل استفاده در تمام دستگاه ها
پشتیبانی از زبان های مختلف نقشه های گوگل
پشتیبانی از مکان یابی کاربر و نمایش موقعیت تغییر پذیر
نقشه های مختلف و متنوع، نامحدود برای نوشته ها و برگه ها
دارای کدهای کوتاه وردپرس و پی اِچ پی
رابط کاربری ساده و استفاده آسان
پشتیبانی از تمام ویژگی های نقشه های گوگل مانند زوم در دستگاه های لمسی، تغییر نوع نقشه، کنترل زوم و نمایش سفارشی مقیاس نقشه و ویژگی های زیاد دیگر …


 
استفاده از API جدید نقشه های گوگل در افزونه رایگان وردپرس Google Map
شما برای شروع کار باید API نقشه گوگل خود را داشته باشید. در این برگه روی دکمه آبی رنگ Let’s Start کلیک کنید.
کلید خود را در این قسمت قرار داده و اگر میخواهید میتوانید موقعیت روی نقشه را تعیین کنید. اگر روی Locations Base قرار دهید، نقشه با توجه به مکان جغرافیایی کاربر و کشور وی نقشه را سازگار کرده و نمایش میدهد. روی گزینه ی Continue کلیک کنید.
این نقشه ی اولیه ی شماست. میتوانید در همینجا اولین نقشه و مکان جغرافیایی روی آن را تنظیم کنید. میتوانید مقیاس یا بزرگ نمایی نقشه را در همین برگه انجام دهید، مختصات قرار دهید تا نقشه روی آن تنظیم شود یا در نقشه، منطقه ی مورد نظر خود را زیر نقشه قرار داده تا انتخاب و نمایش داده شود.
در اینجا اگر همه چیز به خوبی پیشرفته باشد میتوانید روی این دکمه کلیک کرده و نقشه ی خود را طراحی کنید.
در این برگه شما میتوانید نقشه را برای ویرایش انتخاب کنید، میتوانید از کد کوتاه برای درج نقشه در قسمت های مختلف استفاده کنید.
Add new : افزودن نقشه جدید
Delete : حذف نقشه ای که انتخاب کرده اید
Duplicate : تکثیر نقشه ای که انتخاب کرده اید
Unpublish : غیر فعال کردن نقشه برای کاربر
Publish : انتشار و فعال کردن نقشه برای کاربران وبسایت
روی نام نقشه کلیک کنید تا برای ویرایش باز شود.

Map Title : عنوان نقشه ی خود را وارد کنید
Save as Copy : از این نقشه یک کپی بسازید
Apply : تغییرات را روی نقشه اعمال کنید
Save : تغییرات را ذخیره و نقشه را ببندید
Filter by Address : اگر میخواهید میتوانید آدرس دقیق و مختصات محل خود را قرار داده تا نقشه روی آن تنظیم شود.
افزونه رایگان وردپرس Google Map
  دریافت مستقیم Google Map
  مشاهده مشخصات
امیدواریم از این آموزش استفاده برده باشید.
منبع: فریش تم – ارائه دهنده:  قالب تک صفحه ای وردپرس – قالب چند منظوره وردپرس – قالب فروشگاهی وردپرس

API جدید نقشه های گوگل و آموزش استفاده با افزونه رایگان وردپرس Google Map


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog