تصویر غیر رسمی گلکسی S8 را ببینید

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
همین چند روز پیش بود که تصویر رسمی گلکسی S8 به بیرون درز کرد. حالا براساس همان تصویر قبلی یک عکس با کیفیت‌تر ساخته شده است. با نگاهی به عکس جدید می‌توانید بهتر با ظاهر این محصول آشنا شوید.
تصویر لو رفته از گلکسی S8
در این تصویر که با توجه به عکس لو رفته از گلکسی S8 درست شده، صفحه نمایش خمیده این تلفن همراه هوشمند را خواهید دید. صفحه نمایشی که لبه‌های بسیار کمی دارد و تقریبا تمام فضای روی گوشی را شامل شده است. همچنین مشاهده می‌کنید که دکمه‌ها تنظیم صدا و خاموش و روشن کردن گوشی هم در سمت چپ قرار گرفته‌اند. در سمت راست هم یک دکمه‌ی دیگر مشاهده می‌شود که به نظر می‌رسد مربوط به سیستم هوش مصنوعی این تلفن همراه هوشمند است.
در ادامه مشخص شده که یک دوربین در پشت گوشی قرار گرفته که در کنار آن فلش LED و سنسور تشخیص اثر انگشت قرار گرفته است.
در شایعات گفته شده که گلکسی S8 با صفه نمایش ۵٫۸ اینچی Super AMOLED راهی بازار می‌شود. این گوشی به احتمال زیاد به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ و چهار یا شش گیگابایت رم مجهز شده است. به نظر می‌رسد که ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای این محصول در نظر گرفته شده و کاربران می‌توانند گوشی خودشان را با کابل USB Type-C شارژ کنند. همچنین مشخص شده که گلکسی S8 ضد آب و ضد گرد و خاک است و از استاندارد IP 68 بهره می‌برد.
در ادامه می‌توانید تصویری که از روی عکس لو رفته‌ی گلکسی S8 ساخته شده را مشاهده کنید:
تصویر بازسازی شده از روی عکس لو رفته
منبع: BGR
‌‌‌

مطلب تصویر غیر رسمی گلکسی S8 را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

تصویر غیر رسمی گلکسی S8 را ببینید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog