جستجو مطب پزشکان و دکتر های متخصص ایران

شما هم شاید مثل هزاران ایرانی دیگر روزانه به دنبال دکتر خوب میگردید. پیدا کردن پزشک مناسب در فضای شلوغ اینترنتی شاید کار سختی به نظر برسد، ولی با استفاده از سایت میهن پزشک کار خود را آسان کنید .
 
به چه پزشکی مراجعه کنیم؟
یکی از سوالات متداول مردم همیشه این سوال بوده که پیش کدوم دکتر برم؟ حالا این سوال می تواند به چند دسته تقسیم شود .
 
پیدا کردن پزشک طبق تخصص و شاخه کاری
شما شاید علائمی در خود میبینید و یا قصد جراحی خاصی دارید و نمیدانید باید پیش چه پزشکی و چه متخصصی بروید. برای اینکار شما با مراجعه به صفحه آشنایی با تخصص های پزشکان میهن پزشک قادر به پیدا کردن دکتر مورد نظر خود خواهید بود .
بطور مثال برای عمل جراحی بینی شما می توانید به پزشکان جراح پلاستیک و یا جراحان گوش و حلق و بینی مراجعه کنید .
 
پیدا کردن پزشک طبق نظرات بیماران
یکی از امکانات میهن پزشک جمع آوری نظرات بیماران پزشکان میباشد. شما با مشاهده امتیازات و نظرات بیماران می توانید بهترین پزشک مورد نظر خود را پیدا کنید و با آسودگی خاطر مراجعه کنید .
بطور مثال شما به دنبال دندانپزشک مناسب هستید ولی مطمئن نیستید کدام دندانپزشک بیمارانی با نظرات مثبت دارند .
 
فرق بین متخصص، فوق تخصص، فلوشیپ و …
در زمان مراجعه به پزشکان معمولا با عناوین مختلفی پس از نام آنها مواجه می‌شویم؛ از جمله متخصص، فوق تخصص، فلوشیپ و. . . اما این عناوین چه تفاوت‌هایی با هم دارند؟
 
متخصص
هر پزشک عمومی پس از حدود دو تا سه سال و گاهی چهار سال تحصیل در یکی از رشته‌های تخصصی به عنوان متخصص آن رشته پزشکی شناخته می‌شود.
 
فوق تخصص
متخصص‌ها در رشته‌های مختلف پزشکی پس از گذراندن دو تا سه سال دیگر به عنوان فوق تخصص یکی از زیر گروه‌های رشته تخصصی خود شناخته می‌شوند.
 
فلوشیپ
دوره‌های آموزشی برای پزشکان متخصص که مدت آنها کمتر از دو سال است، دوره‌های فلوشیپی یا تکمیل تخصص نام دارند. این دوره‌ها به عنوان فوق تخصص تلقی نمی‌شوند.
 
PHD
مدرک دکترای ناپیوسته در رشته‌های علوم پایه از جمله رشته‌های علوم پایه پزشکی غیر بالینی جهت انجام فعالیت‌های دانشگاهی؛ تحقیقی و تدریس است و هیچ یک از کسانی که این مدرک را دارند، نمی‌توانند برای درمان دردتان کاری کنند.
 
اول از همه؛ پزشک عمومی !
توصیه ما همان حرفی است که وزارت بهداشت قرار است با فراهم آوردن زیرساخت‌ها آن را عملی کند. بهتر است برای معالجه هر دردی، قبل از متخصص‌ها با یک پزشک عمومی مشورت کنید. اگر دچار بیماری خاصی شده اید و نمی‌دانید باید به کدام متخصص مراجعه کنید، بهتر است در مرحله اول از یک پزشک عمومی مشاوره بخواهید. پس از آن هم اگر به نتیجه نرسیدید، می‌توانید از یک متخصص داخلی وقت بگیرید. این متخصصان در صورت لزوم شما را به فوق تخصص مربوطه ارجاع می‌دهند.
 
فهرست بیماری ها، داروها، روش های درمانی و علائم بدن نیز تمامی با اطلاعات کامل در بزرگترین سایت مرجع اطلاعات پزشکان ایران، میهن پزشک وجود دارد و اگر به دنبال سایت مفید پزشکی جهت جستجو دکتر مناسب هستید به این سایت مراجعه کنید. توجه داشته باشید که این وب سایت تنها سایتی است که آدرس مطب و تلفن دکتر ها هر روز بروزرسانی می‌شود.
 

جستجو مطب پزشکان و دکتر های متخصص ایران


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog