پارک آبی آفردویت در جزیره قبرس

سرسره های آبی که ضربان قلب شما را تند می کند و استخر مواج که شما را مجبور می کند بر خلاف جریان آب شنا کنید و کلی اتفاقات هیجان انگیز دیگر.. می توانید در غذاخوری های این پارک یک وعده غذای فوق العاده لذیذ نوش جان کنید و از طبیعت سرسبز اینجا لذت ببرید..

ترشح آدرنالین را تجربه کنید.. وقتی به سمت پایین سقوط می کنید و روس سرسره آبی به پایین سر میخورید.. البته برای افرادی که بیماری قلبی دارند، پیشنهاد نمی کنیم..



سقوط آزاد وقتی روی شکمتان به سمت پایین سر میخورید.. این سرسره را هرگز فراموش نخواهید کرد! محدودیت های وزن و سن برای استفاده از این بازی وجود دارد..



یک تیوپ بگیرید و از دوستانتان بخواهید همزمان با هم به سمت پایین سر بخورید.. خودتان را محکم بگیرید زیرا سرعت آن خیلی زیاد است و برای این بازی باید وزنتان متوسط باشد..



یک بالن بادی بزرگ که باید از آن بالا بروید و داخل آب بپرید.. این بازی فوق العاده هیجان انگیز و سرگرم کنند است و وزن متوسط برای انجامش لازم است..



کشتی دزدان دریایی یک سرگرمی جذاب برای کودکان در نزدیکی در نزدیکی استخر کودکان می باشد و البته والیدن با تخته های ویژه میتوانند از آن استفاده کنند..



اگر میخواهید یک بازی را به صورت گروهی و یا خانوادگی انجام دهید، سوار قایق خانواده شوید.. این قایق های غول پیکر (که بزرگترین قایقهای قبرس و اروپا هستند)، به سرعت میچرخند و پایین می آیند و داخل استخر پرت می شوند..



پارک آبی آفردویت در جزیره قبرس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog