آخرین تریلر Ghost Recon: Wildlands را ببینید

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
کاری به این موضوع نداریم که در حال حاضر چند روزی است که جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های گوست ریکان در مملکت ما به راحتی پیدا می‌شود؛ تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی Ghost Recon: Wildlands برای فردا تنظیم شده است. به مناسبت عرضه‌ی این گوست ریکان جدید، شرکت بازی‌سازی یوبی‌سافت آخرین تریلر این بازی را منتشر کرده است.
بازی Ghost Recon: Wildlands را می‌توان به صورت تک نفره هم بازی کرد، اما بهترین حالت تجربه‌ی بازی، در حالی است که چهار نفره پای آن می‌نشینید.
در آخرین تریلر Ghost Recon: Wildlands کم و بیش از قصه‌ی بازی و اینکه قرار است به کجا صفر کنیم، چیزهای متوجه می‌شویم. در گوست ریکان جدید قرار است وارد بولیوی شویم و یکی از بزرگ‌ترین کارتل‌های مواد دنیا را به پایین بکشیم. تریلر جدید این بازی هم به خوبی صحنه‌ها تعقیب و گریز و هیجان‌انگیزی که قرار است در بازی تجربه کنید را در مقابل‌تان می‌گذارد.

همانطور که می‌توانید در تریلر ببینید، گوست ریکان جدید را ساخته‌اند که آن را چند نفره بازی کنید. بازی Ghost Recon: Wildlands را می‌توان به صورت تک نفره هم بازی کرد، اما بهترین حالت تجربه‌ی بازی، در حالی است که چهار نفره و به همراه دوستان‌تان پای آن می‌نشینید.
یوبی‌سافت گفته است که Ghost Recon: Wildlands بزرگ‌ترین نقشه‌ای که تا به حال در یک بازی یوبی‌سافت وجود داشته را در خودش جای داده است.
می‌توانید در ادامه، آخرین تریلر Ghost Recon: Wildlands را ببینید. این بازی روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.
[{"file":"//www.digikala.com/mag/wp-content/uploads/2017/03/Tom-Clancy’s-Ghost-Recon-Wildlands_-Launch-Trailer-Gameplay-US1.mp4"}]
 
دانلود


mp4



دانلود تریلر با کیفیت Full HD
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
منبع: GameSpot

مطلب آخرین تریلر Ghost Recon: Wildlands را ببینید برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

آخرین تریلر Ghost Recon: Wildlands را ببینید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog