اوبی سافت بازی Steep را از فردا به رایگان در دسترس بازیکنان قرار میدهد

steep.jpg



به گزارش ترفندستان, به نقل از کلوبیک, اوبی سافت بازی بسیار محبوب Steep را به مدت چند روز برایگان در دسترس دوستداران بازیهای ورزشی میگذارد. این دسته سپس میتوانند برای خرید ان تخفیف هم بگیرند.

از 10 مارس بازیکنان میتوانند بازی Steep را برایگان روی پلاتفرمهای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و پی سی ازمایش و انرا بازی کنند.

الویت با بازیکنان ایکس باکس وان خواهد بود چون اینان میتوانند از جمعه ده مارس در ساعت 11.30 (به وقت ایران) به ان دسترسی داشته باشند و برای پلاتفرمهای دیگر این دسترسی رایگان در جمعه 10 مارس از ساعت 21.30 (بوقت ایران) اغاز خواهد شد. اما در عوض خاتمه مهلت برای بازیکنان ایکس باکس وان در 13 مارس و در ساعت 11.30 (به وقت ایران) و برای سایر پلاتفرمها در 13 مارس ساعت 21.30 (به وقت ایران) خواهد بود.

بازیکنانی که از این دسترسی رایگان برای بازی Steep استفاده کرده اند این بازی که برنده بیستمین D.I.C.E Awards شده را میتوانند با تخفیف خریداری کنند. این تخفیف برای کاربران ایکس باکس وان پنجاه درصد و پلی استیشن چهل درصد و پی سی نیز چهل درصد خواهد بود.

این خبر انحصارا برای ترفندستان ترجمه شده و کلیه حقوق مادی و معنوی ان مربوط و متعلق به وب سایت ترفندستان است. کپی این خبر فقط با قید نام ترفندستان مجاز است.










تصاوير پيوست شده



steep.jpg
(50.1 کیلو بایت)







اوبی سافت بازی Steep را از فردا به رایگان در دسترس بازیکنان قرار میدهد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog