پاسخ اپل در واکنش به جاسوسی CIA کاربران را راضی نکرد

دیجی‌کالا مگ - منبع جامع اخبار و مقالات تخصصی در حوزه‌ی محصولات دیجیتال، دانش و فناوری و بازی
ماجرای جاسوسی سازمان CIA و هک گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS دردسرهای زیادی برای شرکت‌های مختلف به وجود آورده است. اکنون کاربران نگران هستند که اطلاعات آن‌ها امن است یا خیر. شرکت‌های گوناگون نسبت به این اتفاق از خودشان واکنش نشان داده‌اند که اپل هم یکی از آن‌ها است.
بسیاری از افرادی که آیفون داشتند نگران اطلاعات خودشان هستند و به همین دلیل از اپل سوال کردند که آیا گوشی‌ آن‌ها امن است یا خیر. اپل در پاسخ به سوال کاربران گفت:« بسیاری از مشکلات در به‌روزرسان ماه ژانویه از بین رفته. اپل همیشه سعی کرده که اطلاعات کاربران را حفظ و امنیت آن‌ها را تضمین کند. آیفون یکی از امن‌ترین محصولات بازار است و ما هم همیشه سعی می‌کنیم که این مسیر را ادامه دهیم. تا این لحظه ۸۰ درصد از کاربران آیفون از آخرین نسخه‌ی سیستم عامل iOS استفاده می‌کنند. تیم ما هم همیشه مشکلات به وجود آمده را برطرف می‌کنند. برای جلوگیری از مشکلات همیشه از آخرین نسخه‌ی سیستم عامل iOS استفاده کنید.»

این بیانیه اپل آنطور که باید کاربران را آرام نکرد و سوالات بیشتری هم به وجود آورد. این شرکت نگفت که تمام مشکلات برطرف شده و هنوز احتمال دارد که مشکلات امنیتی وجود داشته باشند. به هر حال سازمان CIA از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ اطلاعات کاربران را جاسوسی میکرد.
منبع:  appleinsider
‌‌‌

 
مطلب پاسخ اپل در واکنش به جاسوسی CIA کاربران را راضی نکرد برای نخستین بار در دیجی‌کالا مگ منتشر شده است.

پاسخ اپل در واکنش به جاسوسی CIA کاربران را راضی نکرد


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog