تب بندی مطالب وردپرسی با افزونه WordPress Post Tabs

در این ساعت از بیست اسکریپت قصد دارم تا به معرفی افزونه‌ای بپردازم که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا تعدادی تب در مطالب وردپرس خود ایجاد کنید و برای هر تب محتوایی را قرار دهید تا با کلیک بر روی هر تب محتوای مختص به خود نمایش داده شود. این افزونه با طراحی کاملا رسپانسیو می‌باشد و در هر نمایشگری می‌توان آنرا به صورت ریسپانسیو شده مشاهده کرد. از مزایای استفاده از این افزونه می‌توان برای مطالبی که قصد دارید در ان به نقد و بررسی محصولی بپردازید استفاده کرد.
 


 
افزونه‌ای که قصد معرفی آن را دارم با عنوان WordPress Post Tabs در مخزن وردپرس به ثبت رسیده است و تاکنون توانسته است تا بیش از ۱۰.۰۰۰ نصب فعال و کسب امتیاز ۳.۷ را ازآن خود نماید که با استفاده از ان می‌توانید اقدام به درج تب در مطالب و برگه‌های وردپرس کرده و برای هر تب محتوای مختص به خود را قرار دهید.
پس از نصب و راه‌اندازی این افزونه گزینه‌ای در ویرایشگر وردپرسی شما مشابه تصویر زیر افزوده خواهد شد که پس از کلیک بر روی آن می‌توانید عنوان تب‌های خود را مانند تصویر وارد کرده و محتوای هر تب را بین دو تگ ابتدایی و پایانی ان قرار دهد تا هر محتوا برای همان تب نمایش داده شود.
 

افزودن تب بندی در مطالب وردپرس
 
پس از اینکه عنوان و محتوای هر تب را وارد کردید بر روی انتشار نوشته کلیک کنید و سپس نوشته منتشر شده را باز کنید، مشابه تصویر زیر خواهید دید که در نوشته شما نام تب‌ها افزوده شده و با کلیک بر روی هر تب می‌توانید محتوای همان تب را مشاهده کنید.
 

افزودن تب بندی در مطالب وردپرس
 
موفق باشید.
این نوشته تب بندی مطالب وردپرسی با افزونه WordPress Post Tabs برای اولین بار در بیست اسکریپت منتشر شده است.

تب بندی مطالب وردپرسی با افزونه WordPress Post Tabs


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog