مدیریت دانلود های وبسایت WP-File Base

مسلما وبسایت های وردپرس را در زمینه های مختلف میتوان به کار گرفت، یکی از جمله زمینه های پرکاربرد وردپرس ، راه اندازی یک وبسایت دانلود با وردپرس است.
به همین دلیل، وقتی صحبت از فایل های دانلود میشود، مدیریت دانلود همیشه باید به بهترین شیوه انجام گیرد، از محبوبترین و پیشرفته ترین دانلود منیجرهای وردپرس افزونه تجاری وردپرس WP-File Base است. اگر میخواهید یک وبسایت دانلود راه اندازی کنید، میتوانید از این افزونه وردپرس بهترین استفاده را داشته باشد.
 
موارد لازم برای راه اندازی وبسایت دانلود یک هاست مناسب وردپرس تهیه کنید، سپس یک قالب وردپرس دانلود را تهیه نموده و نصب کنید، در نهایت میتوانید محتوای خود را نوشته، و فایل دانلود را در پست قرار دهید، اما برای اینکار از ابزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید.
 
افزونه تجاری وردپرس مدیریت دانلود WP-File Base این افزونه وردپرس میتواند به شما این امکان را داده تا به هر شیوه ای که میخواهید فایل های دانلود را در اختیار کاربران قرار دهید. علاوه بر مدیریت فایل ها، میتوانید ویژگی های مختلفی برای دانلود های وبسایت خود در نظر بگیرید. کنترل کامل دانلود، تاریخ انقضا برای فایل ها، رمز گذاری و دانلود مستقیم، آپلود مستقیم به هاست یا استفاده از فضای ابری و … همه از ویژگی های خوب و کاربردی این افزونه میباشد.
 
چرا افزونه تجاری وردپرس WP-File Base را برای مدیریت دانلود استفاده کنیم؟ این کاربران هستند که سرنوشت یک محصول را تعیین میکنند، و در این مورد، کاربران از این محصول راضی هستند، البته طبق معمول هیمشه ما انتظار داریم محصولی که برای وبسایت وردپرس خود تهیه میکنیم امکانات خوبی داشته باشد، و در این مورد باید گفت که اینبار یک ابزار کامل را برای مدیریت فایل های دانلود سایت خود انتخاب خواهید کرد.
امروزه استفاده از فضای ابری در میان کاربران در حال گسترش است، اگر فایلی در فضای ابری دارید که بخواهید برای دانلود قرار دهید، یا باید کاربران را به فضای ابری خود منتقل کنید، یا اینکه فایل را در هاست خود آپلود کنید، اما با این افزونه، نیازی به پیمودن این راه دور نیست، میتوانید فایل را فضای ابری خود انتخاب کنید، سپس به راحتی در وبسایت خود قرار دهید، بدون اینکه حتی ذره ای روی سرعت وبسایت شما تاثیر منفی داشته باشد.
محیط این افزونه شامل دو فرایند است، 1. کشیدن 2.رها کردن، برای آپلود کافیست فایل خود را گرفته و در پیشخوان وردپرس خود روی کادر افزونه رها کنید تا به راحتی 2 حرکت در هاست شما آپلود شود، سپس تنظیمات خود را برای آن اعمال میکنید، میتوانید ویژگی های زیادی برای فایل در نظر بگیرید. میتوانید برای آن تاریخ انقضا، حق دسترسی و انتقال در نظر بگیرید. در نهایت میتوانید برای دانلود فایل، برگه ی معرفی برنامه را در نظر بگیرید یا اینکه آن را به برگه دانلود هدایت کنید که میتواند مجموعه ای از تبلیغات شما را برای درآمد زایی بیشتر داشته باشد.
 
امکانات افزونه تجاری وردپرس WP-File Base


پنل تنظیمات بسیار پیشرفته
ویژگی های بسیار زیاد برای کنترل فایل ها
مرورگر فایل در پنل افزونه
طراحی پست برای فایل دانلود
تاریخ انقضا برای فایل دانلود
نام، نویسنده، تاریخ، نسخه، دسته بندی، گواهی، دسته بندی زیرین، پلتفرم و … برای فایل دانلود
لینک دانلود در سه حالت
توضیحات متا
برچسب برای فایل دانلود
حق دسترسی برای دانلود
تغییر نقش ها برای اجازه دانلود
فعال/غیر فعال سازی دانلود با یک کلیک
قرار دادن کلمه عبور برای فایل های دانلودی
تاریخ انقضا برای دانلود
زمینه های سفارشی برای فایل
توضیحات اضافی
گزارش های دانلود
همگام سازی فایل ها بین فضای ابری و هاست
بروز رسانی فایل های دانلود در عرض یک حرکت، بدون مشکل برای وبسایت
تولید نسخه های جدید فایل های دانلودی و انتشار آنی بدون افت سرعت وبسایت
بخش اعلانیه برای گزارش و آمار دانلود ها
پیشخوان پیشرفته افزونه
آمارهای لحظه ای برای کنترل بیشتر
بخش رسانه ها با کنترل بیشتر روی فایل ها
بخش دسته بندی فایل ها، به همراه امکان ویرایش دسته جمعی فایل ها و …
طراحی برگه های دانلود برای انتقال کاربر به برگه خلوت (برای استفاده بهتر از تبلیغات)
استفاده از طرح های سفارشی در برگه های دانلود فایل
قابلیت دانلود مستقیم حتی از فضای ابری
پشتیبانی از فضای ابری بزرگ: مایکروسافت وان درایو، گوگل درایو، آمازون، دراپ باکس
قابلیت هماهنگی بین هاست های مختلف
بخش پیشرفته تنظیمات فایل
پشتیبانی از گوگل آنالیتیکز برای کنترل بهتر دانلود ها
و امکانات فراوان دیگری که بعد از نصب خواهید داشت.


 

 
 

مدیریت دانلود های وبسایت WP-File Base


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog