سیستم پیشرفته نظرسنجی TotalPoll Pro

همیشه قسمت مهمی از کسب و کار شما را رضایت کاربران در بر گرفته است، وبسایت کسب و کار شما هم همینطور است، اگر هنوز کسب و کار خود را روی اینترنت قرار نداده اید، زمان شما تا به امروز از دست رفته، پس همین امروز یک وبسایت راه اندازی کنید و با کاربران خود در تعامل باشید.
بازخورد های کاربران همیشه سازنده هستند، اما بازخورد ها خود میتوانند بخشی از نظرسنجی های عمومی وبسایت باشند، تا بحال خواسته اید یک نظر سنجی عمومی در یک زمینه داشته باشید، خب طبیعتا اگر هم خواسته باشید شاید با بهترین گزینه در این زمینه روبرو نشده اید.
افزونه تجاری وردپرس TotalPoll Pro در این زمینه تقریبا بهترین گزینه موجود است. روی وردپرس وبسایت شما نصب شده، نظرسنجی ها را در محیطی فارسی ایجاد کرده و با کدهای کوتاه میتوانید از آنها در هر قسمت از وبسایت خود استفاده کنید.
 
چگونه نظرسنجی ها به بهبود وبسایت شما و ایده های شما کمک میکنند؟ نظر سنجی ها اساس کار خود را دارند، مدیر وبسایت ایده هایی که دارد را منتشر میکند، سپس از کاربران میخواهد به بهترین گزینه ی خود رای دهند، و هر گزینه که رای بیشتری داشته باشد، نیاز به توجه بیشتری پیدا خواهد کرد.
اما گاهی مدیر وبسایت از کاربران میخواهد ایده های خود را مطرح کنند، سپس ایده هایی به اشتراک گذاشته شده را در نظر سنجی ها قرار داده، سپس پرطرفدار ترین نتایج را برگزیده و روی آنها کار میکند.
به این ترتیب بهترین گزینه در میان انبوه انتخاب ها پیدا شده و برای پروژه های بعدی انتخاب میشود، حال اگر بخواهید چنین سیستمی را در وبسایت خود راه اندازی کنید که انبوه امکانات را داشته باشد، کار با آن ساده باشد و مشکلات پیچیده نداشته باشد، به سراغ کدام گزینه می روید؟ سرویس های رای گیری آنلاین یا ابزارهایی که با وبسایت شما ترکیب میشوند؟
 
افزونه تجاری وردپرس TotalPoll Pro این افزونه تجاری وردپرس در فروشگاه های بین المللی امتیاز خوبی از خریداران خود دریافت کرده، ویژگی های کافی برای راه اندازی انواع سیستم رای گیری و نظرسنجی عمومی و خصوصی را داشته و در واقع، از بهترین موارد موجود حال حاضر وردپرس است.
پنل کاربری ساده و فارسی، امکانات مختلف دیگری در این افزونه نیز وجود دارد: کدهای کوتاه، رسپانسیو بودن فرم های نظرسنجی، سازگاری با دستگاه های موبایل، سفارشی سازی های کامل در بخش طراحی نمودار ها و فرم ها، گزارش آمار و وضعیت رای گیری زنده، اعلانیه های ایمیلی، قرار دادن محدودیت رای گیری برای کاربران، پشتیبانی از شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری رای گیری ها و پیکربندی اصطلاحات و لغات سیستم در پنل افزونه و … از ویژگی های خوب این افزونه وردپرس هستند.
نسخه رایگان TotlaPoll هم در وبسایت منتشر شده است
 

 
امکانات افزونه تجاری وردپرس TotalPoll Pro


پشتیبانی بسیار خوب از فاکتورهای سئو
پشتیبانی کامل از دستگاه های موبایل
سازگاری کامل با همه دستگاه ها شامل دسکتاپ، تبلت و موبایل و حتی رزولیشن های عریض
کاربری بسیار ساده با محیط کاملا فارسی
سفارشی سازی پیغام های رای گیری مانند خوش آمدگویی یا تبریک اتمام کار
استفاده از زمینه های سفارشی شما در فرم ها
بخش گزارش دهی پیشرفته برای پیگیری رای گیری ها
عملکرد بسیار عالی و سازگار با نسخه های اخیر وردپرس
نظرسنجی های مختلف شامل انواع فرم تصویری، صوتی، ویدیویی، متنی و کد کوتاه و حتی اِچ تی اِم اِل
پشتیبانی از کدهای کوتاه برای ترکیب با ابزارک ها و یا حتی لینک های مستقیم
قابلیت محدودیت رای گیری
قابلیت پشتیبانی از برون بری و درون ریزی مجدد دیگر افزونه های رای گیری مانند WP-Polls  و…
سازگاری با دیگر افزونه های مطرح وردپرس مانند افزونه کش W3 Total Cache ، WPML ، WP Super Cache و …
راه اندازی رای گیری و نظرسنجی بسیار ساده
انتخاب های نامحدود بین نظر سنجی، فرم های رای گیری، طراحی و رنگ بندی، سفارشی سازی فونت ها و …
نمایش زنده رای گیری ها و انتخاب های کاربر
برون بری و درون ریزی فرم های طراحی شده و استفاده شده
بایگانی نظرسنجی ها
گزارش طبقه بندی شده بر اساس کشور، آی پی، مرورگر و…
و انبوه امکانات دیگری که بعد از نصب خواهید داشت


 

سیستم پیشرفته نظرسنجی TotalPoll Pro


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog