افزونه تجاری وردپرس Profile Builder Pro پروفایل ساز پیشرفته

سلام دوستان
اگر به رشد وبسایت خود پایبند هستید… اگر میخواهید تعامل وبسایت با کاربران خود را بهبود بخشیده و بهتر کنید… اگر میخواهید امکان استفاده از وبسایت را در شیوه های مختلف برای کاربران خود فراهم کنید… میتوانید روی افزونه های تجاری وردپرس مختلفی برای اینکار حساب کنید. یکی از بارزترین نمونه ها حساب کاربری در وبسایت شما برای مخاطبین است.
اگر به دنبال بهترین افزونه وردپرس برای ایجاد حساب و پروفایل کاربری هستید، میتوانید از افزونه تجاری وردپرس Profile Builder Pro پروفایل ساز پیشرفته استفاده کاملی داشته باشید.
 
حساب کاربری چگونه به رشد وبسایت شما کمک میکند؟ یکی از ویژگی های بارز یک وبسایت دوست داشتنی در نظر کاربر، اینست که کاربر بتواند نسبت به بقیه و با فعالیت های بیشتر خود، امتیازات بیشتری کسب کند، سپس از امتیازات استفاده کند و در کل بتواند استفاده آسان تری از وبسایت داشته و کنترل بیشتری در وبسایت برای خود داشته باشد.
لذا ایجاد حساب کابری در وبسایت کمک میکند تا کاربران به شکلی زنجیره ای بتوانند وارد وبسایت شده، حساب کاربری خود را سریعا ایجاد کرده و از امکانات استفاده آسان تر و بهتری داشته باشند.
 
چگونه شرایط ایجاد حساب را در وردپرس فراهم کنیم؟ این که خود وردپرس چرا تنظیمات حساب پیشرفته ای در اختیار مدیر وبسایت قرار نمیدهد، و در واقع به صورت پیشفرض از حساب کاربری و امکانات آن پشتیبانی نمیکند، جای سوال است، اگر هم جواب این سوال را زمینه ای برای ایده های توسعه دهنده ها در نظر بگیریم، میتوانیم از آن صرف نظر کنیم.
اکنون که میدانید وردپرس شما خود به خود حساب کاربری و پروفایل مخاطب را ارائه نمیدهد، میتوانید از افزونه های مختلف وردپرس برای اینکار استفاده کنید. افزونه های تجاری وردپرس و یا نسخه های رایگان زیادی در مخزن وردپرس هم وجود دارند که میتوانند کمک کنند کمبود یک حساب کاربری را برای کاربران خود جبران کنید، اما اگر بهترین روش را برای انجام اینکار میخواهید، میتوانید روی افزونه تجاری وردپرس Profile Builder Pro حساب کنید.
 
چرا افزونه تجاری وردپرس Profile Builder Pro ؟ اولین دلیل اینکه یکی از پرفروش ترین افزونه های پروفایل سازی در وردپرس است، دوم فارسی بوده و دارای بروز رسانی و پشتیبانی است، و البته امکانات آن نسبت به هر افزونه ی دیگری که شما میپندارید، برای پروفایل سازی در وردپرس مناسب است.
اگر میخواهید پنل کاربری پیشرفته ای برای کاربران وبسایت وردپرس خود بسازید، میتوانید از افزونه وردپرس تجاری Profile Builder Pro استفاده کنید. امکانات فراوان، مدیریت ساده، کارکرد عالی، تنظیمات پیشرفته و بروز رسانی و زبان فارسی همه و همه در کنار هم دیگر جمع شده اند تا بتوانند بهترین افزونه تجاری وردپرس را در زمینه پروفایل سازی و پنل کاربری در وردپرس فراهم کنند.
 
امکانات افزونه تجاری وردپرس Profile Builder Pro


کدهای کوتاه برای استفاده در بخش های مختلف مانند ورود، ثبت نام، ویرایش پروفایل یا تغییر کلمه عبور و …
ثبت نام توسط ایمیل یا بدون تایید ایمیل (تایید توسط/بدون مدیر)
تنظیم مشاهده نوار ابزار پیش فرض وردپرس یا عدم مشاهده
ورود با ایمیل یا نام کاربری یا مشترک
تعیین محدوده کلمه عبور برای امنیت بیشتر + تعیین میزان حداقل ثبات کلمه عبور
مدیریت ناحیه کاربری بدون نوار ابزار مدیریت وردپرس
زمینه های متعدد برای افزونه به فرم های ثبت نام و ویرایش پروفایل، مانند: انتخاب واحد پول، زمینه های تایید انسان، انتخاب کشور و ناحیه، گزینه های انتخابی، پذیرش قوانین، انتخاب نقش کابری، ورودی های مختلف، نقشه، ویرایشگر، شماره تلفن، آواتار و …
مدیریت روی زمینه های ورودی برای نمایش به نقش های پذیرفته شده
بخش آپلود تصویر آواتار بومی درون وبسایت برای کاربران
ویرایشگر گرافیکی پروفایل زمینه
بخش برون بری و درون ریزی اطلاعات کاربری
فرم های ثبت نام و عضویت چندگانه
انتقال کاربر به صورت سفارشی
فهرست های پیشرفته کاربری
سفارشی سازی ایمیل ها
بروز رسانی های مداوم
فارسی با ترجمه کاملا روان
پشتیبانی همیشگی
به همراه یکپارچگی با بیشتر از 20 افزونه وردپرس شخص ثالث


 

افزونه تجاری وردپرس Profile Builder Pro پروفایل ساز پیشرفته


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog