سیستم پیشرفته گفتگوی زنده Leap Live Chat

سیستم های گفتگوی زنده، پشتیبانی و مشاوره از ابزارهای فروش در اینترنت هستند، و تعداد فراوان آنها نشان از اهیمت مشتری ها، پرسش و پاسخ، پشتیبانی و مشاوره دارد. یکی از بهترین سیستم های پشتیبانی زنده یا مشاوره درون وبسایت افزونه تجاری وردپرس Leap Live Chat سیستم چت و گفتگوی وردپرس است.
قبل از اینکه به بررسی قابلیت های این افزونه وردپرس بپردازیم، در مورد اهمیت پشتیبانی و ابزارهای فروش صحبت خواهیم کرد، قبل از هرچیزی باید بدانید که مشتری شما در درجه اول کسب و کار شماست. به هر طریقی اگر اولویت مشتری از جایگاه اول اولویت های شما تنزل پیدا کند، شاهد رکود خود خواهید بود.
یکی از خواسته های مشتری همیشه اینست که بداند چه محصولی خریداری میکند، اگر سری به بزرگترین وبسایت های دنیا بزنید، از Saleforce گرفته تا Lenovo همه به راه اندازی سیستم پشتیبانی و مشاوره برای کاربران خود اقدام کرده اند. پس باید همین امروز شما هم این چنین سیستمی در وبسایت خود راه اندازی کنید، این کار به شما کمک میکند تا بسیار ساده، افزایش فروش محسوسی را تجربه کنید که به اعتماد و اعتبار برند شما نیز کمک میکند.
 
چگونه سیستم چت و گفتگو راه اندازی کنیم؟ برای این کار در وردپرس راه حل های زیادی وجود دارد، اما شاید بخواهید یکی از بهترین روش ها را داشته باشید که در زمان، مدیریت، کار صرفه جویی کرده و بهره وری و بازدهی مفید بیشتری داشته باشید، پس با افزونه تجاری وردپرس Leap Live Chat آشنا شوید.
افزونه ای با امکانات پیشرفته، وسعت سفارشی سازی و البته کاربری ساده و کارایی مناسب، میتوانید یک سیستم گفتگوی بسیار عالی در وبسایت خود داشته باشید.
 
چرا افزونه تجاری وردپرس Leap Live Chat ؟ افزونه های زیادی برای اینکار وجود دارند، اما یکی از بهترین گزینه ها افزونه تجاری وردپرس Leap Live Chat است. اگر میخواهید از سیستمی با امکانات مختلف بهره مند شوید که بتوانید بدون اتلاف وقت به مشتریان خود مشاوره دهید یا سوالات آنها را به طور زنده پاسخ دهید، باید این افزونه وردپرس را امتحان کنید. امکانات آن به شما این قابلیت را میدهد تا بدون اینکه به هاست و سرور و حتی دیتابیس وردپرس خود آسیبی وارد کنید، بتوانید در وبسایت خود با مخاطبین به گفتگو بپردازید.
میتوانید چندی از کارمندان خود را برای اینکار بگذارید، سپس کارهای پشتیبانی را به آنان محول کنید، میتوانید با مشاوره به مشتریان، اعتماد آنان را جلب کرده و هر بازدیدی را به یک خرید موفق تبدیل کنید.
برای اینکار نیاز است افزونه را نصب و پیکربندی کنید، مناسب با وبسایت خود آن را طرح بندی کرده و رنگ های مورد نظر را انتخاب کنید، پس تنظیمات سفارشی خود را قرار داده، پیغام های خود را نوشته و با هر کاربری که میخواهید گفتگو کنید تا فروش خود را افزایش دهید.
 
امکانات افزونه تجاری وردپرس Leap Live Chat


آرشیوه و نگه داری گفتگو های انجام شده
دارای اعلانیه های دسکتاپ، برای دریافت پیام کاربر جدید
پشتیبانی از صداهای مختلف اعلانیه ها در وبسایت و دسکتاپ + پشتیبانی از صدای سفارشی
پاکسازی کش و داده ها از دیتابیس به طور خودکار و دستی
بخش تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات
پشتیبانی از چند اپراتور یا پشتیبان برای مشاوره
تعیین مجوز های دسترسی برای کاربران مختلف
رنگ بندی و طراحی سفارشی تمام قسمت های جعبه گفتگو
دارای تنظیم حالت اپراتور فعال و غیر فعال
بخش پنل اطلاعات کاربر
پشتیببانی از فونت های گوگل و فارسی
ارائه دو طرح متفاوت از ابزار گفتگو
پشتیبانی از طبقه بندی جغرافیایی کاربران
مشاهده زنده تایپینگ کاربر
استفاده از زمینه های سفارشی در گفتگو ها
نمایش چت برای کاربران وارد شده یا همه
ارسال جواب پیغام های کاربر به ایمیل وی در صورت غیر فعال بودن
پشتیبانی از استفاده کدهای کوتاه در پیغام ها
بروز رسانی همیشگی
نصب و کاربری ساده
پشتیبانی رایگان


 

سیستم پیشرفته گفتگوی زنده Leap Live Chat


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog