ارسال پست خودکار به اینستاگرام با افزونه تجاری وردپرس Instagram Auto Poster

سلام دوستان
اگر میخواهید اینستاگرام را به بازویه محرکه ی قدرتمندی برای وبسایت خود تبدیل کنید، دوست داریم با افزونه تجاری وردپرس Instagram Auto Poster آشنا شوید.
این افزونه وردپرس توسعه یافته تا وبسایت وردپرس شما را به اینستاگرام متصل کرده، و کمک کند در این شبکه اجتماعی کاربردی ، بدون نیاز به نیرو کار و صرف زمان اضافی، پست های خود را منتشر کرده و کسب و کار خود را رونق بخشید.
اما در ابتدا بهتر است بدانید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی رسانه ای، که محور اصلی آن تصویر و فیلم است، تقریبا در هر ماه بیشتر از 600 ملیون کاربر دارد، این شبکه نسبت به پینترست بالقوه تر بوده و برای کسب و کار ها و بازاریابی و جذب مخاطب ، موثر تر است. به طوری که بیشتر از 40 درصد فروشگاه ها اینستاگرام را به کل به پینترست ترجیح داده اند.
همچنین چون شبکه اجتماعی اینستاگرام در کشور تقریبا فعال و قابل دسترسی است، استقبال کاربران از این شبکه منحصر به فرد نه تنها زیاد است بلکه رو به افزایش هم هست.
 
اینستاگرام چگونه باعث موفقیت کسب و کار شما میشود؟ در این مسئله که اینستاگرام یک شبکه مناسب برای رونق کسب و کار است شکی نیست، اما تاثیر آن بیشتر به شیوه استفاده شما و حتی زمینه استفاده شما دارد، این شبکه اجتماعی یکی از بهترین گزینه های رایگان برای تبلیغات محصولات فروشگاه است. اگر بخواهید یک محصول را به طور رایگان در اینترنت تبلیغ کنید، میتوانید از اینستاگرام استفاده کنید.
 
افزونه تجاری وردپرس Instagram Auto Poster حب وقتی بخواهید مطالب وبسایت خود را در اینتساگرام منتشر کنید، باید آن را به یکی از اعضای تیم خود واگذار کنید، اما با افزونه تجاری وردپرس Instagram Auto Poster میتوان این کار را به طور خودکار انجام داد.
فقط کافیست افزونه را نصب کرده، به حساب اینستاگرام خود متصل کرده و تنظیمات محتوا را برای پست های ارسالی پیکربندی کنید. به همین سادگی با انتشار هر پست وبسایت شما، میتوان آن را در اینستاگرام خود نیز مشاهده کرد.
 
Instagram Auto Poster چگونه کار میکند؟ خیلی ساده، این افزونه روی وردپرس نصب میشود، و با استفاده از اطلاعات حساب اینستاگرام فعال شما، شامل نام کاربری و رمز حساب، به حساب اینستاگرام متصل میشود، اما از آنجایی که اینستاگرام بیشتر فعالیت این ربات ها را در این رسانه اجتماعی بزرگ مسدود کرده است، این افزونه وردپرس از API های جدید 2016 اینستاگرام استفاده کرده و درواقع بدون اینکه ربات شناخته شود میتوانید پست های وبسایت وردپرس شما را در اینستاگرام ارسال کند.
 
امکانات افزونه تجاری وردپرس Instagram Auto Poster


پیکربندی ساده و بدون پیچیدگی خاص
اتصال ساده به حساب اینستاگرام با نام کاربری و کلمه عبور
استفاده از API اینستاگرام برای سازگاری کامل با قوانین این شبکه
امکان ارسال پست های وبسایت همزمان با انتشار پست
امکان افزودن زمان بندی به ارسال پست ها در تنظیمات افزونه
استفاده از کدهای کوتاه در محتوای پست ارسالی
پشتیبانی از بخش های مختلف پست وردپرس برای ارسال در پست اینستاگرام شامل:
عنوان نوشته
آدرس نوشته کوتاه / کامل
خلاصه پست
برچسب های پست
دسته بندی های پست
نام نویسنده
نام وبسایت


 

ارسال پست خودکار به اینستاگرام با افزونه تجاری وردپرس Instagram Auto Poster


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog