افزونه تجاری وردپرس Backup Buddy راه حل نگه داری وبسایت

سلام دوستان
معمولا وقتی اتفاقی بدی رخ میدهد خود را در آن شاید بیشتر از همه مقصر میدانیم، از دست دادن اطلاعات وبسایتی که شما مدیر آن باشید نیز همین گونه است، اگر رویی ببینید وبسایت شما هک شده، سریعا در بین فایل های خود جستجو میکنید که آخرین بکاپ را پیدا کرده و روی سایت پیاده کنید، اما اگر به دنبال نظم، امنیت و صرفه جویی در زمان هستید میتوانید از افزونه تجاری وردپرس Backup Buddy برای تهیه بکاپ از سایت خود استفاده کنید.
 
تهیه نسخه پشتیبان چه اهمیتی دارد؟ این به شما بستگی دارد که اصلا به فکر سلامت فایل های وبسایت خود و کارکرد 24ی آن باشید یا نه.
مشکلات برای وبسایت شما همیشه پیش خواهد آمد، این روز ها هر کسی تقریبا با چند نرم افزار ساده میتواند برخی وبسایت ها را دیفیس کند،  یا اینکه با حملات حیوانی یا Brute Force همیشه وبسایت ها در معرض خطر هستند، مشکلات سروری که از آنها سرویس هاست و میزبانی دریافت کرده اید تا وبسایت خود را راه اندازی کنید میتوانند با مشکلات و نواقص گاها فیزیکی نیز، برای وبسایت شما مشکلاتی ایجاد کنند، حذف فایل های هاست شما، اسپم ها و بدافزارهای مخرب نیز میتوانند در خرابی وبسایت شما دست داشته باشند، همینطور مشکلات دیگری که پس از رخداد آنها آرزو میکنید که کاش نسخه کاملی از وبسایت خود می داشتید.
 
افزونه تجاری وردپرس Backup Buddy یک افزونه فوق العاده مناسب برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات وبسایت است، اگر بخواهید به طور منظم از وبسایت خود نسخه های پشتیبان تهیه کنید، قطعا کاری زمان بر، طاقت فرسا، و گاها با بی دقتی و مشکلاتی همراه است.
بهترین کار اینست که برنامه تهیه بکاپ را یکبار در اختیار این افزونه قرار دهید، سپس به طور مستمر از وبسایت خود بکاپ داشته باشید. این کار به شما کمک میکند که همیشه اطلاعات وبسایت خود را در کمال امنیت نگه داری کنید.
البته این تمام ویژگی این سیستم امنیتی برای تهیه نسخه های پشتیبان و نگه داری آنها نیست، شما میتوانید یک بکاپ کامل یا نسخه دوم از وبسایت خود تهیه کنید، سپس در دامنه جدید آن را راه اندازی کنید، در حالی که میتواند هیچ تفاوتی با وبسایت اول شما نداشته باشد.
 
امکانات افزونه تجاری وردپرس Backup Buddy


رابط کاربری ساده و زیبا
پشتیبانی از تمام قسمت های وبسایت
قابلیت کپی کردن وبسایت
بکاپ های خودکار، زمان بندی شده یا دستی
قابلیت ذخیره و نگه داری فایل های بکاپ در هاست
امکان ارسال فایل های بکاپ به صورت رمزنگاری شده در هاست های دیگر
بازیابی آسان اطلاعات بکاپ
تهیه بکاپ از دیتابیس های وردپرس
اعلانیه های ایمیلی
رمز گذاری برای فایل های بکاپ
تعیین محدودیت برای حجم فایل ها
برون بری و درون ریزی تنظیمات
پتشیبانی از فضای ابری شرکت های آمازون، گوگل، هاست، FTP و …
تهیه بکاپ از فایل های وردپرس شامل

برگه ها
نوشته ها
ابزارک ها
دیدگاه ها
فایل های افزونه ها
فایل های قالب ها
تنظیمات قالب وردپرس سایت و افزونه ها
تنظیمات وردپرس، کاربران وردپرس
فایل های هسته ی وردپرس
فایل های آپلود شده در رسانه ها
دسته بندی ها و برچسب ها
منو ها
تصاویر و ویدیوها و …



 

 

افزونه تجاری وردپرس Backup Buddy راه حل نگه داری وبسایت


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog