افزونه تجاری وردپرس ARForms فرم ساز گرافیکی و رسپانسیو

سلام دوستان
حتما میدانید که برگه های تماس با ما چقدر مهم هستند، البته باید بدانید که در این برگه فرمی که در اختیار کاربران قرار گرفته میتواند با هر افزونه ای ساخته شده باشد.
اما شاید بخواهید بهتر از مدیر وبسایت دیگری فرم های وردپرس خود را بسازید! به همین دلیل افزونه های تجاری متعددی در وردپرس برای فرم سازی وجود دارد که میتوانید استفاده کنید نمونه بارز آنها افزونه تجاری وردپرس کیوم Quform است. که چندی پیش آموزش ویدیویی کار یا کیوم فرم هم در بخش آموزش های ویدیویی حرفه ای فریش تم نیز عرضه شد. اما یکی از دیگر از بهترین افزونه های فرم ساز وردپرس ARForms است. دوست داریم با این افزونه تجاری بسیار خوب و کاربردی آشنا شوید.
 
چگونه در وردپرس فرم های خود را بسازید؟ برای اینکار به جستجو می پردازید، سپس با وبسایت هایی آشنا می شوید که افزونه های فرم ساز وردپرس را معرفی کرده اند، بنابراین سری به مخزن وردپرس خواهید زد، سپس در میان انبوه افزونه های رایگان به جستجو پرداخته و میخواهید یک فرم ساز خوب پیدا کنید.
اما تقریبا هیچ کدام از آنها نمیتوانند جوابگویی کار شما باشند، اغلب از راستچین پشتیبانی ندارند، علائم فارسی را نمایش نمیدهند، فارسی نیستند، حتی امکانات کافی ندارند تا بتوانید فرم های خود را بسازید. بنابراین باید به سراغ افزونه های تجاری بروید.
 
افزونه تجاری وردپرس فرم ساز ARForms وقتی صحبت از امکانات و سفارشی سازی فرم ها میشود، یا بحثِ رابط کاربری و ویژگی های طراحی فرم باشد باید دست روی شماره یک آنها یعنی ARForms بگذارید. این افزونه دارای امکانات فوق العاده قدرتمندی است که میتواند هر گونه فرمی را در وردپرس برای شما ایجاد کند.
با ما باشید…
اگر میخواهید فرم های تماس طراحی کنید، فرم ثبت نام داشته باشید، فرم عضویت در دسترس کاربران قرار دهید، فرم های استخدام بسازید، فرم امتیاز دهی و آپلود فایل داشته باشید، از کدهای کوتاه در فرم ها استفاده کنید، سیستم امنیتی کپچا استفاده کنید، در ابزارک های سایدبار فرم خود را قرار دهید، یا فرم های زمان بندی شده یا فرم های محاسباتی بسازید، میتوانید از این افزونه استفاده کنید.
ماژول های مختلف، کارایی مناسب، کاربری ساده و گرافیکی، قابلیت های ویژه، شیوه های نمایش مختلف، پشتیبانی از چندزبانه بودن وبسایت، محیط کاملا فارسی، رسپانسیو و واکنش گرا، اعلانیه های ایمیلی کاربر و مدیریت، آنالیز و تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات فرم ها، پیش نمایش زنده فرم، پشتیبانی از چندستونه بودن فرم ها، برون بری و درون ریزی، پشتیانی از درج ویدیو و … نیز از دیگر ویژگی های قابل توجه این ابزار قدرتمند به حساب می آیند.
 
چرا افزونه تجاری وردپرس ARForms


چون نیاز به مهارت کدنویسی خاصی ندارید
چون با کدهای کوتاه سازگاری دارد
چون فارسی و دارای بروز رسانی رایگان است
چون فهرستی از فرم های ساخته شده دارد
چون سیستم کپچای درونی دارد
چون از ویدیو و چندستونه بودن پشتیبانی میکند
چون با افزونه های شخص سوم یکپارچه شده است
چون بخش گزارش اطلاعات دارد
چون واکنش گرا و رسپانسیو است
چون در فرایند فرم سازی پیش نمایش زنده دارد
چون ویراشگر گرافیکی و کاربری بسیار ساده دارد
و ده ها دلیل که به شما و زمینه استفاده شما از این افزونه بستگی دارد …


 
امکانات افزونه تجاری وردپرس ARForms


پشتیبانی از سرویس های ایمیل مارکتینگ
یکپارچه با برترین سرویس های ایمیل مارکتینگ
پشتیبانی از انواع دستگاه ها و رسپانسیو
ویرایشگر گرافیکی و فرم سازی با کشیدن و رها کردن
ایجاد انواع نامحدود فرم ها
برون بری و درون ریزی اطلاعات
پشتیبانی از آیکن های Font Awesome
فرم های شناور و فرم های چسبان
پشتیبانی از کدکوتاه و استفاده از فرم در سایدبار
قابلیت های ایجکسی و رفتار زنده و مخاطب پسند
پشتیبانی از تصویر سفارشی برای پس زمینه فرم هها
پشتیبانی از درج عناصر ویدیویی و …
فرم سازی ساده و تکثیر سریع فرم ها
چک باکس و دکمه های رادیویی زیبا
سیستم کپچا و ضد روبات
سفارشی سازی کامل طراحی
و انبوه ویژگی و امکاناتی که قبلا گفته شد
به همراه بروز رسانی های بعدی (رایگان)


 

افزونه تجاری وردپرس ARForms فرم ساز گرافیکی و رسپانسیو


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog