چند نکته پیرامون دیدار نوروزی خانواده سران فتنه

چند سالی است که از فتنه ۸۸ می‌گذرد و بعضاً اخباری در خصوص کاندیداهای بازنده ۸۸ در فضای مجازی منتشر می‌شود. اخیراً هم به مناسبت نزدیک شدن به ایام نوروز و البته مثل عادت این قوم در چند سال اخیر، افرادی که دارای قرابتی با آن‌ها هستند از حضور خانواده محصورین در کنار آن‌ها به مناسبت این ایام اظهارنظرهایی داشتند که قابل‌ توجه است
به گزارش اویس به نقل از بولتن نیوز ، اما چند نکته در خصوص این بیانات شاید نباید از ذهن دور باشد:
اول آنکه این دیدارها و ملاقات‌ها هیچ ربطی به عید نوروز و مناسبت‌های این‌چنینی ندارد. چراکه در طول سنوات گذشته، هم‌زمان با برخی مناسبت‌های خاص، رأفت اسلامی شامل حال آن‌ها شده و خانواده‌های آن‌ها با محصورین دیدار داشته‌اند.
دوم اینکه برابر اخبار منتشرشده در فضای مجازی، عموماً خانواده محصورین به‌ طور هفتگی با آن‌ها دیدار داشتند و این ملاقات‌های جدید و آتی نیز همانند موارد قبلی بوده و نکته جدیدی نداشته است.
و اما نکته سوم اینکه موضوع غیبت یکی از فرزندان کاندیداهای بازمانده که سابقه شکست در دوره دیگر هم داشته و خواب بی‌موقع خود را در تغییر نتیجه انتخابات مؤثر می‌دانست، چند وقتی است ازنظرها دورمانده و ظاهراً به دلایل مالی و امضا چک و سفته و حواله بی‌محل، از طرف شاکیان خصوصی تحت تعقیب بوده و کمتر در انظار عمومی حاضر می‌شود.
این فرد که با ارائه چک‌های بی‌محل اقدام به کلاه‌برداری نموده مشکلاتی را علاوه بر موارد قبلی برای خانواده خود و کاندیدای بازنده رقم‌زده و موجب دردسرهای جدید برای این خانواده شده است. قصد داشتیم از ضرب‌المثل “پسر کو ندارد نشان از پدر * تو بیگانه خوانش، نخوانش پسر” در این موضوع استفاده کنیم ولی تغییری در آن دادیم و نوشتیم: “پسر بین که دارد نشان از پدر * تو او را بدان نسخه دیگری از پدر”.
البته زیاده‌خواهی فتنه گران به همین‌جا ختم نمی‌شود. یادمان نمی‌رود چندی پیش، همسر یکی از همین سران فتنه شکست‌خورده در سال ۸۸، طی نامه‌ای به وزیر بهداشت، با لحنی گستاخانه گفته بود که مسئولیت جان همسرم بر عهده‌ی نظام است. تو گویی در این ایام که سران فتنه در حصر هستند، شرایطی مشابه گوانتانامو را تجربه کرده‌اند. هر کس نداند، ایشان خودشان بهتر از هر کس دیگری می‌دانند که حصر سران فتنه بیشتر از هر چیز دیگری با قصر شباهت دارد. این اوج زیاده‌خواهی و نمک خوردن و نمک دان شکستن است که در برابر رأفت اسلامی نظام، چنین طلب کارانه برخورد می‌کنند. گویا فراموش کرده‌اند با فتنه‌انگیزی‌شان در سال ۸۸، چه آتشی به جان مردم این کشور انداختند.
نوشته چند نکته پیرامون دیدار نوروزی خانواده سران فتنه اولین بار در خبرگزاری اویس پدیدار شد.

چند نکته پیرامون دیدار نوروزی خانواده سران فتنه


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog