دانلود پاورپوینت بتن ضد سایش و بتن ناتراوا


پاورپوینت بتن ضد سایش  و بتن ناتراوا
پاورپوینت بتن ضد سایش  و بتن ناتراوا شامل 28 اسلاید  (ویژه رشته های مهندسی عمران و ساختمان) می باشد. در ادامه بخشی از متن این پاورپوینت و فهرست آن را برای شما قرار داده ایم و در انتها نیز تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزییات آن را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به داشتن این پاورپوینت ، اقدام به خرید آن نمایید.
 
دانلود از سایت پروژه عمران
 
دانلود از سایت فایل فروشی
مقدمه:
بتن ضد سایش که با ژل میکروسیلیس تولید میشود و از پایه ای ترین و مهم ترین نوع ژل میکروسیلیس می باشد که از خالص سازی پودر میکروسیلیکا و کلاسیفیکیشن سیلیکافیوم پودری در روش ویژه ثبت اختراع شده تولید می شود که مخصوص بتن ضد سایش میباشد. بتن ضد سایش با بالا بردن مقاومت بتن در برابر عوامل خرابی های فیزیکی و شیمیایی محیطی و حتی عوامل مخرب داخلی بتن، عمر سرویس دهی سازه بتنی را به کمترین حد ممکن می رساند. بتن ناتراوا فقط یک بتن ساده و یا با کیفیت نیست! حتی با کیفیت ترین بتن شامل شبکه ای از خلل و فرج و مویرگ ها است. بتن ناتراوا به بتنی گفته میشود که موجب حاصل شدن مجموعه ای از درجه حفاظت و آب بند بودن بتن شود که مورد نیاز اطمینان صاحبان و یا پیمان کاران باشد. بتن ناتراوا یا بتن آب بند در مواردی که سازه در مجاورت دائم یا غیر دائم با آب و مواد شیمیایی است کارایی دارد.
 
دانلود از سایت پروژه عمران
 
دانلود از سایت فایل فروشی
. فهرست :
بتن ضد سایش  و بتن ناتراوا بتن ضد سایش کاربرد بتن ضد سایش کاربردهای اولیه مزایای بتن ضد سایش مشخصات ژل مخصوص بتن ضد سایش دستور العمل ژل مخصوص بتن ضد سایش فابیر مشکلاته مصرف كمتر يا بيشتر ژل مخصوص بتن ضد سایش فابیر نکات ایمنی ژل مخصوص بتن ضد سایش فابیر بتن ناتراوا بتن ناتراوا چیست؟ ژل میکروسیلیس برای ساخت بتن ناتراوا تعریف خصوصیات رطوبتی درجه آب بندی در بتن ناتراوا .
عنوان: بتن ضد سایش  و بتن ناتراوا
فرمت: پاورپوینت
تعداد صفحات: 28 اسلاید
ارائه شده در: فروشگاه های سازه برتر
 
دانلود از سایت پروژه عمران
 
دانلود از سایت فایل فروشی
 
.
تصویر پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت :

 
دانلود از سایت پروژه عمران
 
دانلود از سایت فایل فروشی
  دانلود پروژه و پایان نامه

دانلود پاورپوینت بتن ضد سایش و بتن ناتراوا


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog