تصمیم ازدواج زن جوان با مرد 56 ساله و مخالفت خانواده


یک زن جوان 36 ساله قصد دارد با مردی که 56 ساله است ازدواج کند که با مخالفت خانواده اش روبرو شده است.
 
مخالفت خانواده با ازدواج زن 36 ساله و مرد 56 ساله
خانمی هستم 36 ساله. چند سال است که از همسر اولم طلاق گرفته ام و تا حالا مورد مناسبی به خواستگاری ام نیامده بود؛ اما حالا که یک خواستگار 56 ساله و فرهنگی دارم، خانواده ام اصلا راضی نیستند ولی خودم و فرزند 122 ساله ام بسیار راضی هستیم. نمی دانم چه کنم؟ لطفا راهنمایی ام کنید. مخالفت با ازدواج این مرد به این دلیل است که ایشان پس اندازی ندارد.
با سلام خدمت مخاطب گرامی، از همسر سابق تان جدا شده اید و قصد ازدواج مجدد دارید. درباره دلایل جدایی تان توضیحی ذکر نکرده اید. تاکنون خواستگار مناسبی نداشته اید و مایل هستید با فردی 56 ساله که پس اندازی ندارد، ازدواج کنید و همچنین درباره وضعیت ازدواج خواستگارتان توضیحی نداده اید؛ اینکه ایشان در حال حاضر همسر دارند یا نه؟ فرزند دارند یا نه؟ و دلایل اینکه پس اندازی ندارند، چیست؟ آیا از نظر اقتصادی در حدی هستند که بتوانند شما و فرزندتان را تامین کنند؟


 

خواستگار سن بالا و مخالفت خانواده
تحقیق درباره این موارد:
شما 36 ساله هستید و تجربه ازدواج داشته اید و در سنی هستید که می توانید برای زندگی آینده تان تصمیم گیری کنید. به شما توصیه می کنم در ابتدا، درباره شخصیت خواستگارتان دقت کنید و ایشان را به چالش بکشید و دلایل اینکه قصد ازدواج با شما را دارند، جویا شوید. اگر جدا شده اند دلایل جدایی شان و اگر همسر دارند و دنبال ازدواج مجدد هستند، دلایل را بررسی کنید. همچنین بررسی کنید که چرا در این سن و سال پس اندازی ندارند و اینکه سبک زندگی شان چگونه است. برای این سوالات هم پاسخی بیابید:«از نظر مالی فرزند شما را تامین خواهندکرد؟ و از نظر ارتباط با فرزندتان مشکلی ندارند؟ و تفاوت سنی با ایشان برایتان قابل پذیرش است؟»
 

مخالفت خانواده با خواستگار سن بالا
دلایل مخالفت خانواده را بپرسید: 
مخاطب گرامی به شما توصیه می کنم هدف تان را از ازدواج برای خودتان شفاف سازی کنید و بعد از به چالش کشیدن خواستگارتان اگر به معیارهای شما نزدیک بودند با ایشان ازدواج کنید. پس در ابتدا ایشان را به چالش بکشید و بعد از اینکه متوجه شدید معیارهای شما را دارند و می توانند آینده شما و فرزندتان را از نظر مالی تامین کنند و پذیرای فرزندتان باشند و در دلایل جداشدن از همسرشان ایرادی اساسی از قبیل اختلالات شخصیت و … نداشتند، شما می توانید با ایشان ازدواج کنید. ناگفته نماند بهتر است دلایل مخالفت خانواده را در نظر بگیرید. شاید این دلایل منطقی بوده باشد و سبب ازدواج ناموفق مجدد شما شود.
ازدواج دختر با مرد سن بالا و مخالفت خانواده
نوشته تصمیم ازدواج زن جوان با مرد 56 ساله و مخالفت خانواده اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.

تصمیم ازدواج زن جوان با مرد 56 ساله و مخالفت خانواده


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog