شخصی سازی فرم ورود و عضویت در وردپرس با Theme My Login


بروز رسانی در تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
سلام دوستان؛
همانطور که می دانید وردپرس به خودی خود قسمت کاربری ضعیفی دارد به طوری که کاربران برای ثبت نام یا ورود به سایت باید به صفحه ای که شبیه صفحه ورود مدیر سایت هست مراجعه کنند و حتی یک پنل کاربری را که شبیه پنل کاربری مدیر سایت اما با گزینه های کمتری می باشد مشاهده می کنند که خوب اصلا این اتفاق خوبی نیست و قطعا به کاربران شما هم حس خوبی را منتقل نخواهد کرد. در این مقاله از همیار وردپرس قصد معرفی یک افزونه وردپرسی را برای شما عزیزان داریم که این مشکل و دغدغه ی شما را برطرف خواهد کرد. به طوری که عملیات شخصی سازی فرم ورود و عضویت در وردپرس را انجام داده و کاربر تمام این ویژگی ها را در قالب سایتتان مشاهده خواهد کرد.
شخصی سازی فرم ورود و عضویت در وردپرس با Theme My Login

این افزونه بیش از ۱۰۰,۰۰۰ هزار بار توسط کاربران وردپرس نصب و فعال سازی شده که نشان دهنده ارزشمند بودن این افزونه وردپرسی می باشد.
نکته!!! این افزونه توسط همیار وردپرس کاملا فارسی سازی شده و شما در استفاده از آن هیچ مشکلی نخواهید داشت.
شروع کار
خوب برای شروع مثل همیشه باید افزونه مورد نظرمان را نصب و فعال سازی کنیم.
برای این کار از طریق پیشخوان > افزونه ها > افزودن > بارگذاری افزونه، افزونه مورد نظرمان را انتخاب کرده، در نهایت آن را نصب و فعال می کنیم.
بعد از نصب افزونه Theme My Login (پوسته‌ی ورود من) یک گزینه به نام TML در پیشخوان شما جهت شخصی سازی فرم ورود و عضویت در وردپرس نمایش داده میی شود.
در نگاه اول یک افزونه ساده ای را مشاهده می کنید اما حقیقت چیز دیگریست 
<h1>شخصی سازی فرم ورود و عضویت در وردپرس با Theme My Login</h1>
</div>
<!-- Start Content Advertisement -->
<a href=
خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog