قالب فروشگاهی وردپرس بیگ شاپ Bigshop

ترکیبی از فوترهای گسترده، هدر های زیبا و 3 صفحه اصلی، امروز قالب وردپرس فروشگاهی بزرگی بنام بیگ شاپ یا فروشگاه بزرگ وردپرسی Bigshop را برای عرضه معرفی میکند. اگر سری به پیش نمایش این قالب وردپرس قدرتمند بزنید از طریق پیش نمایش متوجه خواهید شد که این قالب دست کمی از بروزترین قالب های وردپرس فروشگاهی حال حاضر ندارد.
کدنویسی خوب و هماهنگی با افزونه های سوم مختلف، پشتیبانی از افزونه های سئو ، رسپانسیو واکنش گرا، راستچین اختصاصی فریش تم، با سه پیش نمایش زیبا، فوتر و هدر های سه گانه، تنوعی از قالب های فروشگاهی را ایجاد میکنند که در هر زمانی شما میتوانید آنها را به سادگی تغییر دهید. در صفحه سازی میتوانید با ویژوال کامپوزر بهترین نتیجه را دریافت کنید و در یک کلام، میتوانید فروشگاهی بسیار عالی با قالب فروشگاهی وردپرس بیگ شاپ داشته باشید.
ما این قالب وردپرس را به همه پیشنهاد میکنیم اگر هم بخواهیم تاکیدی روی دسته ای از کاربران داشته باشیم، پیشنهاد میکنیم تازه با وردپرس شروع کرده اید برای راه اندازی فروشگاه خود با این قالب وردپرس حرفه ای شروع کنید.
توجه به سازگاری قالب، هماهنگی با افزونه های سوم، یکپارچه بودن با ویژوال کامپوزر و البته تاکید خاصی روی رسپانسیو بودن آن، از ویژگی های بارز قالب فروشگاهی وردپرس BigShop است.
بیگ شاپ، توسط فریش تم راستچین شده است، و همین گویای درجه کیفی الف برای راستچین سازی است، همینطور بسته نصبی و فارسی سازی کاملا روان در میان رقبا، اینبار تبدیل به بهترین گزینه شده است. به راحتی هر چه تمام تر، یک هاست تهیه کنید، دامنه ی خود را ثبت، وردپرس را نصب، و با بسته نصبی فریش تم به همراه آموزش ویدیویی و دفترچه آموزشی و حتی نصب رایگان، میتوانید در یک ساعت فروشگاه آنلاین و فارسی خود را در کشور راه اندازی کنید.
8 رنگ بندی مختلف، 3 هدر در طرح های گوناگون، 3 هدر در کنار 3 پیش نمایش، به شما توانایی راه اندازی 27 نوع فروشگاه مختلف را میدهد که در نوع خود یکی از بهترین هاست. سازگاری با آخرین نسخه وردپرس، آخرین نسخه ووکامرس فارسی، همچنین، ویژوال کامپوزر، رولیژن اسلایدر و مگامنوی پیشرفته که میتوانید در پیش نمایش مشاهده کنید. همه و همه میتوانند فروشگاهی را برای شما راه اندازی کنند که مدیریت آسانی دارد، قابل سفارشی سازی است. رابط کاربری مناسبی دارد و با توجه به تجربه کاربری خوب، کاربران شما از بودن در فروشگاه شما لذت خواهند برد.
 
امکانات برجسته قالب فروشگاهی وردپرس بیگ شاپ Bigshop:


رسپانسیو و واکنش گرا
ویژوال کامپوزر به رایگان
رولیژن اسلایدر به رایگان
مگامنوی پیشرفته و قدرتمند به رایگان
بسته نصبی حرفه ای و آسان با آموزش نصب
راستچین اختصاصی فریش تم و برگردان کاملا روان
3 پیش نمایش فارسی و در دسترس
3 هدر مختلف
3 نوع فوتر متفاوت
8 رنگ بندی با رنگ های زیبا
ترکیب بندی هماهنگ و توانایی ایجاد 27 نوع طرح فروشگاه
سازگار با افزونه های سوم
سازگار با ووکامرس فارسی آخرین نسخه
سازگار با وردپرس فارسی آخرین نسخه
نمایش کاملا سازگار با مرورگرهای مدرن
حالت جعبه ای و تمام عرض
نمایش فهرست و شبکه ای برای محصولات
3 طرح مختلف برای وبلاگ
زوم روی تصویر محصولات
رنگ بندی نامحدود
پنل تنظیمات حرفه ای و فارسی
فونت های گوگل و فونت های فارسی از فریش تم
اسلایدر چرخشی محصولات و مقالات
فهرست علاقه مندی های کاربر
سبد خرید ایجکسی و پاسخ گو زنده
نمایش سریع محصولات
بخش مقایسه محصولات
تصویر پس زمینه قالب
یکپارچه با شبکه های اجتماعی
صفحه 404 آماده
صفحه تماس با ما آماده
صفحه درباره ما آماده
سایدبار با سمتهای راست و چپ
پست تایپ های مختلف (صدا، تصویر، گالری و ویدیو)
بروز رسانی مداوم محصول
پشتیبانی آنتایم و همیشگی از کاربر
بسته نصبی فارسی و انگلیسی (نصب در 1 دقیقه)
و امکانات دیگری که بعد از نصب خواهید داشت.


 


 
 
 
 

قالب فروشگاهی وردپرس بیگ شاپ Bigshop


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog