چگونه می توانم خدمات مبتنی بر محتوا در سیم کارت همراه اول غیر فعال کنم



برای غیر فعال کردن خدمات مبتنی بر محتوا به طور کامل ، باید با انواع سرویس های این مجموعه آشنا شوید و برای غیرفعال کردن خدمات مبتنی بر محتوا به صورت جداگانه اقدام نمائید


 
با تغییر نام خدمات ارزش افزوده به خدمات مبتنی بر محتوا بسیاری از اشخاص که از هزینه این سرویس مطلع نبودند از آن آگاه شدند و اقدام به لغو این سرویس نمودند. حال ما قصد داریم تا در این خبر شما را با چگونگی حذف خدمات مبتنی بر محتوا آشنا سازیم ، با ما همراه باشید.
برای غیر فعال کردن خدمات مبتنی بر محتوا به طور کامل ، باید با انواع سرویس های این مجموعه آشنا شوید و برای غیرفعال کردن خدمات مبتنی بر محتوا به صورت جداگانه اقدام نمائید. ساده ترین راهکار برای غیرفعالسازی خدمات مبتنی بر محتوا از ریشه ، شماره گیری کد #۸۰۰* می ‌باشد. پس از شماره گیری عدد ۲ را انتخاب نمایید و تایید یا OK یا ارسال را بزنید.
سپس پیامکی برایتان ارسال می گردد و از شما سوال می کند که آیا واقعا قصد غیرفعالسازی دارید و شما باید در جواب کدی که برایتان در پیامک ارسالی از شماره ۸۰۰ یا ۹۸۸۰۰+ ارسال شده را برای همان شماره ارسال نمایید تا خدمات مبتنی بر محتوا به طور کامل برای شما غیر فعال گردد.
نوشته چگونه می توانم خدمات مبتنی بر محتوا در سیم کارت همراه اول غیر فعال کنم اولین بار در mcipin پدیدار شد.

چگونه می توانم خدمات مبتنی بر محتوا در سیم کارت همراه اول غیر فعال کنم


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog