شهادت ۶۸ کودک ثمره هنرنمایی تروریست های معتدل آمریکایی!

گروه موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه می‌گوید در حادثه انفجار انتحاری خودروی بمب‌گذاری‌شده در حومه حلب، دست‌کم ۶۸ کودک جان باخته‌اند.
به گزارش اویس ، این گروه که مقر آن در لندن است، اعلام کرد در این انفجار که در نزدیکی اتوبوس‌های حامل ساکنان فوعه و کفریا در منطقه الراشدین در غرب حلب رخ داد، حدود ۱۲۶ غیرنظامی کشته شدند. این سازمان پیش از این از کشته شدن ۱۱۲ نفر خبر داده بود.
گروه موسوم به دیده‌بان حقوق بشر سوریه پیش‌تر اعلام کرده بود با توجه به وخامت حال ده‌ها شهروند، شمار کشته‌شدگان این حادثه ممکن است افزایش یابد. بر اساس این گزارش، ۱۰۹ تن از جان‌باختگان از ساکنان تخلیه‌شده شهرهای فوعه و کفریا و باقی آن‌ها نیروهای امدادی بودند.
این حمله تروریستی با انفجار یک کامیون بمب‌گذاری‌شده اجرا شد که در آن اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های حامل پنج هزار تن از اهالی دو شهرک فوعه و کفریا هدف قرار گرفت.
بر اساس گزارش‌های منتشرشده، چند کامیون حامل غذا و آب از دو روز قبل به سمت این کاروان در حرکت بودند که هنگام تجمع اهالی در نزدیکی آنها، راننده انتحاری کامیون بمب‌گذاری‌شده را منفجر کرد.
این اتوبوس‌ها در الراموسه و الراشدین توقف کرده بودند تا همزمان با اتوبوس‌های دیگر که از مضایا و الزبدانی در حرکت بودند، به حلب وارد شوند.
نوشته شهادت ۶۸ کودک ثمره هنرنمایی تروریست های معتدل آمریکایی! اولین بار در خبرگزاری اویس پدیدار شد.

شهادت ۶۸ کودک ثمره هنرنمایی تروریست های معتدل آمریکایی!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog