دانلود فیلم سینمایی Guardians Of The Galaxy Vol 2 2017 با کیفیت HDCAM

داستان نسخه ی دوم 2 ماه بعد از اتفاقات شماره ی قبل می باشد تیم بار دیگر کنار یکدیگر جمع شدند تا ماجراجویی خود را در کهشکان پهناور آغاز کنند . نگهبانان باید با مبارزه راه خود را باز کرده و این خانواده تازه تشکیل شده را کنار هم نگه دارند . آنها در این نسخه به دنبال یافتن پدر واقعی پیتر کوییل و راز و رمزهای پشت این ماجرا می باشند . دشمنان قدیمی تبدیل به متحدین جدید شده اند از طرفی در این نسخه از فیلم ما شاهد حضور کارکترهای محبوب کمیک هستیم که برای کمک کردن به قهرمانان داستان وارد دنیای ساخته شده به دست مارول می شوند . این خانواده تازه تشکیل شده هنوز نوپا است و چالش های زیادی سر راه آنها قرار می گیرد که باید با دقت بالا و اتحاد که در کنار یکدیگر دارند از آنها با موفقیت عبور کنند .

سایر توضیحات : فیلم سینمایی Guardians Of The Galaxy Vol 2 2017 توسط James Gunn کارگردانی شده است و Gunn به همراه Dan Abnett وظیفه ی نویسندگی آن را برعهده داشتند . Gunn که تجربه ی ساخت نسخه قبل را نیز در کارنامه دارد تا به حال آثار مختلفی را کارگردانی کرده است از Scooby-Doo و Super می توان به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد . این فیلم در تاریخ 5 می 2017 منتشر خواهد شد و بازیگران معروفی در آن همانند نسخه قبل به ایفای نقش پرداختند که می توان از Aaron Schwartz , Chris Pratt و Zoe Saldana به عنوان معروف ترین آنها اشاره کرد .
http://download.ir/wp-content/uploads/2016/12/Guardians.Of_.The_.Galaxy.Vol_.2.2017-OfficialTrailer.www_.Download.ir_.mp4
مشخصات فیلم سینمایی Guardians Of The Galaxy Vol 2 2017 :
– ژانر : اکشن – علمی تخیلی
– کارگردان : James Gunn
– نویسنده : James Gunn , Dan Abnett
– استودیوی سازنده : Marvel Studios
– محصول کشور : آمریکا
– تاریخ انتشار : 5 می 2017
– مدت زمان : نامشخص
– زبان پخش : انگلیسی
– کیفیت نمایش : HDCAM
– فرمت فایل : MKV
– زیرنویس فارسی : ندارد
– زیرنویس انگلیسی : ندارد
– سایت مرتبط : IMDB
شما از این پس می توانید فیلم های مورد نظرتان را در فروم دانلود فارسی ثبت نمایید
Guardians Of The Galaxy Vol 2 2017

دانلود فیلم سینمایی Guardians Of The Galaxy Vol 2 2017 با کیفیت HDCAM


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog