تجاوز جنسی دو مرد به زن جوان جلوش چشم شوهر بیهوش زن!


زن جوان ادعا می کرد که دو مرد ناشناس به منزلش حمله کرده اند و شوهرش را بیهوش کرده اند و سپس با وی رابطه جنسی برقرار کرده اند. او ادعا می کند که افراد ناشناس وی را نیز بیهوش کرده اند و به وی تجاوز کرده اند.
تجاوز به زن جوان و بیهوش کردن و سپش کشتن شوهرش
خبر حوادث : زنی که ادعا می‌کرد طی حمله افراد ناشناس به منزلش بیهوش شده بود، در هنگام بیهوشی جلوی چشمان شوهرش به وی تجاوز جنسی شد،اما حقیقت چیز دیگری بود.قتل شوهر در بیهوشی , آخرین ساعت پایانی 21 فروردین ماه سال 888،ماموران کلانتری 163 ولنجک در تماس مرد افغان در جریان کشته شدن برادرش قرار گرفتندو تیمی از ماموران در صحنه حاضر شدند.
 
تیم جنایی پلیس آگاهی شهر تهران و بازپرس شعبه سوم دادسرای امورجنایی نیزبا اطلاع از این سناریوی برای تحقیقات ویژه وارد عمل شدندو در گام اولیه برادر مقتول ادعا کرد که زمانیکه از سر کار به منزل بازگشته همسر برادرش را داخل حیاط دیده که با روبرو شدن هم شروع به جیغ و فریاد کرده و از کشتن شدن محمد خبر داده هست.
 
کارآگاهان در این مرحله جمیله را هدف تحقیق قرار دادند و وی گفت:داخل منزل بودم کهزنگ منزل به صدا در آمد و وقتی محمد در را باز کرد 22 مرد داخل منزل شدندو با تهدید چاقو دستانم را بستند و بیهوشم کردند و زمانیکه به هوش آمدم متوجه تجاوز 22 مرد غریبه شدمو دیدم که همسرم نیز دست و پاهایش بسته هست و به قتل رسیده هست.
 
بدین ترتیب بازپرس پرونده دستور دادتا جسد برای بررسی هاي اکثر و شناسایی خاطر مرگ به پزشکی قانونی منتقل شودو جمیله نیز به تهمت قتل همسرش دستگیر شد.
 
کارشناسان پزشکی قانونی
پس از اقدامات فنی خاطر مرگ را خفه کردن با رشته اي به دور گردن مقتول اعلام کردندو هیچ آثاری مبنی بر بسته بودن دست و پاهای قربانی جنایت و درگیری بر روی بدن وی وجود ندارد.جمیله پس از صدور قرار مجرمیت روز 19 آبان ماه، سال قبل در شعبه 100 دادگاه کیفری استان استان تهران مورد محاکمه قرار گرفت
 
و این زن در ادعایی دیگر به قاضی دادگاه گفت:شب حادثه داخل منزل بودیم که 2 تن ازدوستان محمد به منزل آمدندو پس از دقایقی انها مرا با تهدید بیهوش کردند و پس از 3ساعت وقتی به هوش آمدم متوجه تجاوز انها شدمو دیدم که همسرم به قتل رسیده هست.
 
وی افزود: نتوانستم لحظه اول از کسی کمک بخواهم و ابتدا پیروز شدم دستانم را باز کنمو سپس به سراغ شوهرم رفتم و دست و پاهایش را باز کردم که وقتی به داخل حیاط آمدم با برادر شوهرم روبرو شدم.این ادعاها در حالی بود که پزشکی قانونی اعلام کرد هیچ آثاری مبنی بر بسته شدن دست و پاهای زن جوان روی بدنش نیست
 
و جمیله در تمام زمان دادگاه به داستانسرایی می پرداختو حتی در جواب سوالات قاضی نیز به جواب هاي مختلفی می داد که در پایان جلسه رییس دادگاه و 44 قاضی مستشار این زن را در قتل همسرش گناهکار شناخته و به قصاص نفس- اعدام- محکوم کردند.
 
با صدور این حکم خانواده مقتول اعلام کردند که با دریافت دیه حاضر به بخشش قاتل پسرشان هستندکه دراین مرحله جمیله به پرداخت دیه و 77 سال زندان محکوم شد.بنا به این گزارش روز یکم اردیبهشت ماه خانواده مقتول با مراجعه به شعبه اجرای احکام دادسرای ناحیه 27 تهران با دریافت 70 میلیون تومان رضایتشان را برای بخشش عروسشان اعلام کردند.
تجاوز جنسی به زن جوان و کشتن شوهرش
نوشته تجاوز جنسی دو مرد به زن جوان جلوش چشم شوهر بیهوش زن! اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.

تجاوز جنسی دو مرد به زن جوان جلوش چشم شوهر بیهوش زن!


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog