معروف ترین رستوران های گیاهی در ایران

یکی از مهم ترین مسائلی که در طول سفر با آن روبه رو می شوید بحث خورد و خوراک و تامین غذا است. اگرچه اغلب مسافرین و گردشگران بدون هیچ گونه مشکلی با مراجعه به رستوران ها و غذا خوری ها نیاز خود را برآورده می کنند. اما در این بین هستند گردشگرانی که به دلیل پیروی از عادت.های غذایی خاص و یا بیماری نمی توانند آن طور که باید و شاید و به آسانی به غذای مورد نظر در طول سفر دست پیدا کنند. در این بین می توان به افرادی که رژیم غذایی گیاهخواری را دارند اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم به معروف ترین رستوران های گیاهخواری در ایران سری بزنیم با همگردی همراه باشید.

رستوران گیاهی درخت بانیان

این رستوران یکی از فوق العاده ترین انتخاب گیاه خواران تهرانی است. منوی متنوع این رستوران یکی از امتیازات خاص آن محسوب می شود. از جهت دیگر مواد غذایی تازه و سالم و طبخ با کیفیت از دیگر دلایلی است که گیاه خواران را به سمت این رستوران می کشاند. اگر در قالب تور مسافرتی به تهران سفر می.کنید و به دنبال یک رستوران گیاهی تراز اول هستید به این رستوران مراجعه کنید.

کافه رستوران گیاهی پیور

پیور یکی دیگر از رستوران های گیاهخواری معروف است این رستوران با سبک خاص و طراحی متفاوت توانسته شهرتی خاص را در زمینه.ی غذاهای گیاهی به خود اختصاص دهد. پیور با منوی متنوع، غذاهای با کیفیت و همچنین وفاداری به اصل مشتری مداری توانسته انتخاب گیاهخواران تهرانی باشد. این رستوران با ارائه.ی انواع غذاهای گیاهخواری، خام گیاهخواری و رژیمی سبک خاص خود را طرح ریزی کرده . منوی این رستوران شامل صبحانه، نهار و شام است. حتی اگر گیاهخوار نیستید بد نیست به این رستوران سری بزنید و از فضای آرام و دلنشین آن در کنار غذاهای خوش طعمش لذت ببرید.

رستوران گیاهی خانه مشهد

این رستوران با سرو انواع غذاهای گیاهی گردشگران گیاهخوار را به خود جذب می کند. گردشگران تورمشهد با مراجعه به این رستوران از منوی متنوعی بهره مند شده و لحظاتی لذت بخش را در تورمشهد خود تجربه خواهند کرد.

رستوران کلبه ی محبت مشهد

اگر در قالب تورمشهد به این شهر سفر کرده اید و از رژیم غذایی گیاهخواری پیروی می کنید این رستوران می تواند گزینه.ی مناسبی برای شما باشد. این رستوران با فضایی ساده و صمیمی در جهت رفع نیازهای گردشگران و گیاهخواران مشهدی گام بر می دارد.

رستوران کلبه ی محبت گرگان

این رستوران یکی از محبوب ترین رستوران های گیاه خواری در گرگان است. به دلیل محدودیت این گونه رستوران ها شاید نتوان نمونه های متعددی را در لیست رستوران های گیاهی گنجاند اما این رستوران به عنوان یکی از نمایندگان غذاخوری های گیاهی در ایران به مردم محلی گرگان و گردشگران گیاهخوار منطقه سرویس دهی می کند. اگر در قالب تورمسافرتی به این شهر سفر کردید نگرانی از بابت تغذیه خود در طول سفر نداشته باشید چراکه این رستوران با سرویس دهی عالی در اختیار شما خواهد بود.

معروف ترین رستوران های گیاهی در ایران


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog