ورزش هایی که باعث افزایش قد می شود

ورزش هایی که باعث افزایش قد می شود
بار فیکس، یکی از راحت ترین و در عین حال اصلی ترین ورزش­هایی که برای افزایش قد موثر است . این حرکت به کشیده شدن ستون فقرات شما کمک می کند. پیشنهاد می شود حداقل هفته­ای ۳۰ دقیقه ورزش را انجام دهید. اگر دوست دارید شانه ­های قوی تر و بزرگ­تری داشته باشید، از میله ­های پهن تر برای بارفیکس استفاده کنید. البته استفاده و آویزان شدن از آن ها به مراتب سخت تر خواهد بود.
حرکات کشش پا: یکی دیگر از ورزش­های ساده ای که برای افزایش قد توصیه می شود، حرکات کششی پاست. انجام این ورزش­ها بسیار ساده بوده و شما به راحتی می توانید آن را انجام دهید. کافی است روی زمین روی شکم خود دراز بکشید. دست­هایتان را در کنار بدن خود و به سمت پایین قرار دهید و پاها­یتان را به پشت به سمت بالا بکشید. دقت کنید که پاهای شما باید کاملا کنار یکدیگر باشد و بدنتان از روی زمین بلند نشود. این حرکت را هر سه ثانیه انجام دهید.
لمس انگشتان پا: باور کنید که انجام دادن این نرمش، کار سختی نیست؛ فقط به کمی تمرین و تکرار نیاز دارد. ابتدا کاملا راست بایستید و سپس نوک پاهایتان برسد. دقت کنید که زانو­های شما نباید خم شود. شاید در ابتدا نتوانید به راحتی این کار را انجام دهید، اما به هیچ عنوان دلسرد و نا امید نشوید و به خودتان فشار نیاورید. هر روز چندبار این نرمش را تکرار کنید . مهم نیست دست­هایتان نوک پاهایتان را لمس نکند. با مروز زمان و تکرار این نرمش  شما هم می توانید نتیجه مطلوب را به دست آورید.
حرکت کششی کنار دیوار: پشت به یک دیوار بایستید. دست هایتان را تا جایی که امکان دارد، بالا ببرید و روی نوک انگشتان پای خود بایستید. این حرکت به کشش ستون فقرات شما کمک می کند . این نرمش را چندین بار به مدت ۱۰ ثانیه انجام دهید./پردیس
نوشته ورزش هایی که باعث افزایش قد می شود اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

ورزش هایی که باعث افزایش قد می شود


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog