هر آنچه که در مورد رنگ مو و انتخاب آن باید بدانید

هر آنچه که در مورد رنگ مو و انتخاب آن باید بدانید
انتخاب رنگ مو:
شما باید یک رنگ که به خوبی با رنگ طبیعی خودتان است انتخاب کنید. گزینه های معمول یک سایه روشن تر از قهوه ای، سایه ای از رنگ قرمز ، قهوه ای مایل به قرمز، . دو نوع از امبر وجود دارد: سنتی، و معکوس. سنتی امبر  یک رنگ روشن تر است در نوک موهای خود شما در ریشه، در حالی که امبر معکوس تیره تر و ریشه سبک تر است.سایه را بیش از دو سایه روشن تر از رنگ مو های موجود خود را انتخاب کنید تغییر رنگ موهای شما را ظریف تر و طبیعی تر و برنزه تر  خواهد کرد.در صورت امکان به رنگ موی طبیعی خود دست نزنید یا از رنگ های طبیعی استفاده کنید چرا که رنگ خفیف به موهای شما اسیب می رساند .
خرید سفید کننده یا رنگ روشن برای مو :
اگر شما موهای تیره دارید و می خواهید به رنگ روشن برسید این راهنمایی برای شما یک گام ضروری است. شما برای سفید کردن رنگ تیره موهای خود به طوری که رنگ در مراحل بعدی روند باشند . اگر شما در حال حاضر موی بسیار سبک، و یا اگر برای شما مهم نیست لایه بندی یک رنگ بیش از رنگ موی طبیعی خودتان ، شما می توانید از این مرحله بگذرید. رنگ مو و رنگ پوست در بالای رنگ موی طبیعی شما نشسته است. برای مثال، اگر شما  در یک نقاشی با مداد رنگی  رنگ مو صورتی به موهای بلوند بسیار سبک بزنید آن را بهتر نشان خواهد داد تا صورتی نقاشی با مداد رنگی. با این حال، بسیار ظریف و تیره تر  است زمانی که در بالای لایه موهای تیره باشد.
رنگ موی مناسب :
قبل از شروع این روند، بهتر است به خودتان مدتی به شکل خود نگاه کنید .  نگاه کردن برای الهام بخشی و خواندن و بررسی انواع مختلف رنگ موی روشن و تیره است . بسته به مسیر، شما انتخاب می کنید نتایج شما ممکن است دائمی باشد  بنابراین دقت برنامه ریزی بسیار مهم است ممکن است شما برای مطابقت با چشم خود از رنگ دیگری  که چاپلوسی پوست شما را می کند انتخاب و استفاده کنید . روش دیگر، اگر یک رنگ وجود دارد که شما همیشه عاشق ان هستید اما این واقعا به شما تملق گفتن نیست، یک شیب رنگ می تواند یک راه بسیار خوبی برای لذت بردن از آن باشد بدون استفاده از ان رنگ ان را در ذهن در چهره خود قاب بگیرید. فقط مطمئن شوید که ایا واقعا این رنگ به شما می اید ؟
نوشته هر آنچه که در مورد رنگ مو و انتخاب آن باید بدانید اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

هر آنچه که در مورد رنگ مو و انتخاب آن باید بدانید


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog