لخت شدن پادشاه مراکش و همسر زیبایش لب ساحل! +عکس


پادشاه کشور مراکش چندی پش برای تفریح با همسر زیبایش به کنار ساحل رفته بودند و بدون اینکه وی به مقام و منزلت خودش توجه کند، به همراه همسرش لخت شد!
لخت شدن پادشاه مراکش و همسرش کنار ساحل
پادشاه مراکش که مسلمان است همیشه باید با لباس رسمی در محافل عمومی حاضر شود ولی وی عکسی نیمه برهنه از خودش و همسرش را در اینستاگرام قرار داده است که بسیار جنجالی شده است. در این عکس خودش و همسرش لخت در کنار دریا دیده می شوند که موجب خشمگین شدم مردم این کشور شده است.
 

انتشار تصویر هاي منتسب به محمد ششم – پادشاه مغرب – و همسرش در پایگاه‌هاي اجتماعی باعث به وجود آمدن جنجال بزرگی در شبکه‌هاي اجتماعی شده هست.«العالم» با انتشار این خبر، افزود: پادشاه مغرب به زیرپا گذاشتن محدویت‌هاي زندگی کلیشه‌اي حاکمان عادت دارد و در تعداد زیادی از تصویر هاي و ویدئوهای منتشر شده
 
در پایگاه‌هاي اجتماعی و سلفی با شهروندان عادی با لباس غیر رسمی ظاهر شده هست. اما انتشار تصویر هاي منتسب به وی در روزهای جدید باعث جنجال بزرگی شده هست. در این تصویر هاي که هنوز صحت آن ها اثبات نشده هست پادشاه مغرب وهمسرش با لباس شنا به چشم میخورند که به نظر می‌رسد محل گرفته شدن تصویر هاي نیز سواحل شهر میامی آمریکاست.

انتشار این عکس هاي باعث انتقاد فراوانی از پادشاه مغرب شده هست و تعداد زیادی ازمردم مغرب، نوع پوشش وی و همسرش در تصویر هاي مذکور را برخلاف «جایگاه دینی» وی بعنوان «امیرالمؤمنین» می دانند!
 
محمد ششم پادشاه مغرب، که بیست و سومین پادشاه مغرب هست، خودش را «امیرالمؤمنین» میداند!دیوان پادشاهی مغرب تاکنون درمورد اخبار و جنجال مذکور سکوت کرده و سخنگوی رسمی آن، تاکنون هیچ‌گونه اظهارنظری درمورد تأیید یا رد صحت انتساب این تصویر هاي به پادشاه مغرب و همسرش نداشته هست.

عکس برهنه پادشاه مراکش و همسرش کنار ساحل
نوشته لخت شدن پادشاه مراکش و همسر زیبایش لب ساحل! +عکس اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.

لخت شدن پادشاه مراکش و همسر زیبایش لب ساحل! +عکس


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog