دستور مردانه تهیه همبرگر+نکات همبرگری

دستور مردانه تهیه همبرگر+نکات همبرگری
همبرگر از آن غذاهایی است که ظاهرش خیلی ساده است ولی آن قدر طعم ­های متفاوت را تجربه کرده اید که شاید یک همبرگر فوق العاده را هنوز که هنوز است به یاد دارید، مواد اولیه خیلی ساده و تکراری است: چیزی که همبرگر را متفاوت می کند ترکیباتی است که می توانید با همبر گر درست کنید بعضی ها یک همبر گر نقلی می خواهند که با هر گازش، یک مزه استثنایی به سیستم چشایی شان وارد شود! توصیه اول ما این است که اگر می خواهید یک همبرگر سالم و خوشمزه درست کنید فکر همبرگرهای حاضری را از ذهنتان بیرون کنید، ولی اگر می خواهید یک همبر گر سریع و خوشمزه درست کنید، می توانید فقط کمی از سوپر مارکت سر کوچه ­تان دست یاری بطلبید! اما از بیخ و بن شرح می دهیم، شما هر جاش را که دوست ندارید با علاقه خودتان حذف کنید! قبول ؟
مواد لازم برای درست کردن یک همبرگر خوشمزه
۱-گوشت چرخ کرده کمی چرب به ازای دو همبرگر:۱۶۰ گرم(ما میگوییم کمی، شما خودتان بسته ب وزن، رژیم غذایی و شکمو بودنتان انتخاب کنید بدون شک هر چه چرب تر باشد بهتر است! البته دنبه چرخ نکنید. داریم می گوییم همبرگر! در ضمن یادتان باشد که همبرگر اصل معمولا ترکیبی از گوشت ران همرا کمی چربی تهیه می شود .)
۲-آرد سوخاری دو قاشق غذا خوری
۳-پیاز کوچک یک عدد
۴- فلفل، یک چهارم قاشق چای خوری و کمی نمک
طرز تهیه
گوشت را حسابی ورز بدهیدتا  یک دست شود. بعد پیاز را با رنده ریز رنده کرده و به گوشت اضافه کنید سعی کنید پیار آب نندازد بعد حسابی با دست هم ورز بدهید تا یک دست شود. بعد ادویه ها و آرد سوخاری را به آن اضافه کنید. حالا گوشت آماده شده را یک ساعت در یخچال قرار دهید تا چسبندگی پیدا کند و هم فلفل و گوشت را نرم و لطیف کند.
حالا روغن را در تابه­ای ریخته و همبرگرها را با دمای کم سرخ کنید . یک روش دیگر این است که همبرگر را روی توری روی منقل ذغالی کنید که خوشمزه تر می شود ، هم کم چربی تر . تا این جای کار شما یک همبرگر معمولی خوشمزه درست کرده اید .
نکات همبرگری
گوجه فرنگی در ساندویچ همبر گر خیلی خوشمزه است، ولی گوجه تان نباید خیلی زیاد باشد اگر گوجه میزارید مارمالاد کاهو را کم تر بگذارید ، هم خیلی همبر گرتان ضخیم نشود و هم مقدار سبزیجات به گوشت غالب نشود. کسانی که همبرگر کمی تند تر دوست دارند می توانندزمان  درست کردن گوشت از پودر خردل استفاده کنند. البته حواستان باشد که به ازای دو همبرگر ، بیش از نصف قاشق چایخوری پودر خردل نریزید پون حسابی تند و کمی تلخ می شود!
سعی کنید قارچ ها را در تابه ای جدا گانه تفت داده و آماده کنید چون در روغن آب می اندازد و کمی کار سخت می شود ما آن جا خواستیم در مصرف تابه صرفه جوی کنیم! سس کچاپ ، سیر و فلفل با این همبر گر فوق العاده می شود البته سس بیش از حد مزه همبر گر را خراب می کند . اگر از سس کچاپ استفاده می کنید سس های سفیدتان را کم تر کنید تا مزه گوشت پشت سس خراب نشود .
بعضی ها همبر گر بدون سس دوست دارند احترامشان واجب! ولی آن وقت  فرقش با کباب تابه ای چیست؟ آن مارمالاد خردل و کاهو و خیار شود و پیاز مارمالاد بی نظیری است البته نکته اینجاست که کاهو یش تلخ نباشد و خیار شورش هم خوشمزه و مرغوب باشدو آب نیندازد سیب زمینی سرخ کرده در کنار بشقاب همبر گر فوق العاده است از دستش ندهید !پردیس
نوشته دستور مردانه تهیه همبرگر+نکات همبرگری اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

دستور مردانه تهیه همبرگر+نکات همبرگری


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog