خلاصه کتاب «روش تحقیق با تکيه بر حوزه علوم قرآن و حديث» نوشته دکتر احمد پاکتچی

من تا به حال (با این ترم)، ۵ بار «روش تحقیق» در رشته‌ها و مقاطع مختلف پاس کرده‌ام! یک روش تحقیق در ارشد کامپیوتر (تازه «شیوه ارائه» هم در کارشناسی بوده که نوعی روش تحقیق است)، یک روش تحقیق در دکترای کامپیوتر، دو تا روش تحقیق در رشته مترجمی زبان و یکی هم در رشته علوم قرآن و حدیث، اما انصافاً این آخری که منبع آن کتاب «روش تحقیق با تکيه بر حوزه علوم قرآن و حديث» نوشته دکتر احمد پاکتچی بود یک چیز دیگر بود!

کتاب بسیار جالبی است که پیشنهاد می‌کنم حتی اگر رشته شما کامپیوتر هم هست و قصد دارید پایان‌نامه یا مقالات علمی معتبر یا کارهای پژوهشی دیگر تهیه کنید، حتماً این کتاب را یک بار مطالعه کنید. (البته ایشان یک کتاب «روش تحقیق عمومی» هم دارند که احتمالاً برای رشته‌های دیگر مفیدتر باشد)
جذابیت کتاب این است که ایشان مثال‌محور عمل کرده‌اند و اکثر مثال‌ها، کارهای تحقیقاتی خودشان (به عنوان یکی از پژوهشگران برجسته کشور) است! و جذابیت دیگر اینکه بیان کتاب، خشک و بی‌روح نیست و حالت خاصی دارد. (ظاهراً کتاب از روی بیانات ایشان در دوره‌ها تبدیل شده)

به هر حال، اگر حوصله خواندن آن کتاب ۲۸۸ صفحه‌ای را ندارید، من نکات مهم را در ۱۲۲ نکته خلاصه کرده‌ام که می‌توانید از طریق لینک‌های زیر دانلود کنید:
دانلود خلاصه کتاب «روش تحقیق با تکيه بر حوزه علوم قرآن و حديث» نوشته دکتر احمد پاکتچی با فونت ریز ویژه پرینت و مطالعه
دانلود خلاصه کتاب «روش تحقیق با تکيه بر حوزه علوم قرآن و حديث» نوشته دکتر احمد پاکتچی با فونت درشت ویژه مطالعه روی موبایل
خلاصه دروس و کتب دیگر رشته علوم و قران حدیث را از دست ندهید:
مرکز دانلود خلاصه درس، نمونه سؤال و دیگر مواد مرتبط با رشته علوم و قرآن حدیث دانشگاه پیام نور
 
موفق باشید؛ حمید رضا نیرومند

خلاصه کتاب «روش تحقیق با تکيه بر حوزه علوم قرآن و حديث» نوشته دکتر احمد پاکتچی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog