بهترین استخرهای تهران

با بالا رفتن دمای هوا در تابستان تهران، هیچ تفریحی هیجان‌انگیزتر و پرنشاط تر از گذراندن یک بعد از ظهر آفتابی در استخر نیست. اگر طرفدار استخرهای روباز و آفتاب گرفتن در اطراف آن باشید و یا اگر ترجیح می‌دهید برای ساعتی از آفتاب گرم تابستان فرار کنید، در شهر تهران گزینه‌های متنوع و مناسبی برای شما وجود دارد. در این مطلب برای شما لیستی از بهترین استخرها را جمع آوری کرده‌ایم. پس حوله را بردارید و روانه یکی از این مکان‌ها شوید و حس طراوت را تجربه کنید!
۱ . استخر چهارفصل باشگاه انقلاب
قابلیت استفاده از استخر در همه فصول سال، فضایی منحصر به فرد، کیفیت بالای آب استخر و سرویس‌دهی عالی استخر چهار فصل روباز باشگاه انقلاب ، این مجموعه را به یکی از بهترین و مجهزترین استخرهای ایران تبدیل کرده است. سیستم تصفیه استخر چهار فصل باشگاه انقلاب مجهز به گاز کلر و ازون می‌باشد و تست کیفیت توسط تیم مربوطه، چندین مرحله در هر سانس انجام میشود.
از مزایای دیگر این استخر اینست که علاوه بر شنا می‌توانید از امکانات دیگر مجموعه ورزشی انقلاب مانند جاده تندرستی، زمین والیبال ساحلی، مراکز ماساژ و … هم استفاده کنید.
برای ورود به این مجموعه علاوه بر هزینه بلیت استخر، لازم است که حق عضویت یکساله باشگاه انقلاب را خریداری کرده باشید و یا به ازای هر بار ورود به باشگاه مبلغ معین شده را پرداخت کنید.
۲ . استخر مجموعه ورزشی شهید کشوری
یکی از استانداردترین و مجهزترین استخرهای تهران، استخر شهید کشوری است که در خیابان میرداماد تهران واقع شده است. این مجموعه علاوه بر استخر اصلی، دارای دو حوضچه جکوزی، سونای خشک ‌و بخار، استخرکودکان، دو مجموعه رختکن، سالن بدنسازی و تراس آفتاب است. اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت از شنا هستید، استخر مجموعه شهید کشوری را تجربه کنید!
۳. دهکده آبی پارس
این پارک یکی از بزرگترین پارک‌های آبی سرپوشیده کشور است که با آخرین تکنولوژی روز دنیا و استاندارهای بین المللی در فضایی ۱۴هزار متر مربعی ساخته شده است. در این پارک می‌توانید اوج هیجان و شادی را تجربه کنید! از امکانات این پارک آبی علاوه بر استخر می‌توان به سرسره‌های «پیچشی، یو، سرعتی، مسابقه‌ای و سقوط آزاد ساده و لوپدار»، سیاه چاله، چاله فضایی، رودخانه وحشی، دریاچه موج و محل بازی کودکان اشاره کرد. این پارک در کیلومتر ۲۲ اتوبان تهران-کرج واقع شده است.
۴. مجموعه ورزشی شهید چمران (بولینگ عبدو)
 
یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین مجموعه‌های تفریحی تهران بدون شک مجموعه ورزشی چمران است که نام پیشین آن بولینگ عبدو است. این مجموعه از بخش‌های فرهنگی، ورزشی، تفریحی و تجاری تشکیل شده است. به همین دلیل بعد از یک آب تنی آرامش بخش می‌توانید از فودکورت، سینما و دیگر مراکز این مجموعه استفاده کنید و تفریح آخر هفته خود را کامل کنید. از امکانات استخر بولینگ عبدو می‌توان به این موارد اشاره کرد: استخر به ابعاد  ۲۵*۱۲، سونا خشک و بخار، بیلیارد، فوتبال دستی، تونل مه، حوضچه آبسرد و …
این استخر را در خیابان شریعتی تهران بالاتر از پل صدر می‌توانید پیدا کنید.
۵. استخر نارسیس
در شرق تهران پیدا کردن استخر مجهز و شیک چندان آسان نیست اما یکی از مجلل‌ترین و مدرن‌ترین استخرهای تهران که در تهرانپارس واقع شده است، استخر نارسیس است. یکی از امکانات ویژه این استخر، غار نمکی است که در هر استخری نمی‌توانید مشابه آن را پیدا کنید. از فواید غار نمکی می‌توان از بین بردن باکتری ها و میکروب های بدن، درمان بیماری های پوستی و بهبود برخی بیماری های روانی را ذکر کرد. پس همزمان با تفریح و ورزش به فعالیت درمانی هم بپردازید!
استخر نارسیس در تهرانپارس، خیابان فرجام، بین عادل و زرین واقع است.
۶. استخر حس خوب زندگی
قطعا یکی از لوکس ترین و زیباترین استخرهای تهران استخر مجموعه «حس خوب زندگی» است. شفافیت و کیفیت آب این استخر در نوع خود بی‌نظیر است و جالب است که در این استخر هرگز بوی کلر و یا هرماده نامطبوع دیگری احساس نمی‌شود و پارامترهای فیزیکی و شیمیایی آن دائما توسط تکنسین‌های مجموعه کنترل می‌شود. از ویژگی‌های جالب دیگر این مجموعه تجربه شنا در زیر باران است که در نوع خود مشابهی ندارد.
در این استخر علاوه بر شنا، می‌توانید از امکانات دیگر مجموعه مانند آبدرمانی، سونا، ویرپول و آبشار و حمام سنتی،‌ ماساژ و بدنسازی بهره‌مند شوید.
این استخر در میدان آرژانتین، بلوار بیهقی واقع شده‌است.

استخر هتل بزرگ ارم

استخر لوکس هتل ارم از معدود استخرهایی هست که دارای دو مجموعه مجزا برای بانوان و آقایان است و امکان پذیرش همزمان در استخر بانوان و آقایان وجود دارد. مجموعه ورزشی و تفریحی هتل بزرگ ارم با بهره گرفتن از تکنولوژی های روز دنیا و با هدف پرورش جسمی و آسایش و آرامش روانی فعالیت می نماید. از جمله امکانات دیگر این مجموعه می توان به سالن بدنسازی با دستگاه‌های پیشرفته، استخر هیدروتراپی، سوناهای خشک و بخار، حمام سنتی، حوضچه آب سرد و جکوزی اشاره کرد.
این هتل در محل تقاطع اتوبان حقانی و همت قرار گرفته است.

استخر مجموعه ورزشی صبا

یکی از مشکلاتی برای بانوان در رابطه با ساعت کاری استخرها وجود دارد، اینست که سانس بانوان در اغلب استخرها در ساعات صبح است و قابل استفاده برای افراد شاغل و دانشجو نیست. تعداد انگشت شماری استخر در تهران وجود دارد که دارای دو سالن مجزا برای آقایان و بانوان است، که یکی از بهترین‌های این نوع استخرها، استخر مجموعه ورزشی صبا است. ساعت کاری استخر بانوان این مجموعه از ۶ صبح تا ۱۱ شب است. شعبه اصلی این مجموعه ورزشی در سعادت آباد واقع شده است.

استخر چهارفصل هودین و هورام

مجموعه تفریحی ورزشی هودین و هورام دارای یکی از معدود استخرهای روباز چهارفصل تهران است. این مجموعه امکاناتی دارد که می‌توانید یک روز کامل را در آن به تفریح بپردازید. از جمله این امکانات می‌توان به ساحل ماسه‌ای ویژه حمام آفتاب، غار سنگی آب درمانی، حمام نمک جهت انرژی درمانی، ماساژ تایلندی اختصاصی توسط ماساژور مجرب تایلندی و از همه مهمتر رستوران سنتی با موسیقی زنده اشاره کرد.
این مجموعه تفریحی ورزشی را می‌توانید در خیابان گلهای تهرانسر بیابید.
۱۰. استخر روباز آفتاب قدس
اگر دنبال استخر روباز نوساز و لوکس می‌گردید، بهترین گزینه شما استخر روباز آفتاب قدس است که لقب مجهزترین استخر روباز غرب تهران را داراست. این استخر از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۸ پذیرای بانوان و از ساعت ۱۹ تا ۲۴ پذیرای آقایان می‌باشد.
استخر آفتاب در خیابان ایران زمین شهرک غرب واقع شده است.

استخر لوکس ارم سعادت

یکی از تمیزترین و کامل‌ترین استخرهای شمال غرب تهران استخر ارم سعادت آباد است که دارای امکانات جالبی از جمله دوچرخه در آب، تونل مه، حمام سنتی، شن درمانی و ماساژور حرفه‌ای است. همچنین در این استخر روش های آب درمانی هم انجام می شود که دردهای عضلانی و مفاصل شما را کاهش می دهد و باعث شادابی و سلامتی می شود. البته قیمت بلیت آن هم با توجه به این امکانات مبلغ ۶۰ هزار تومان است که نسبت به میانگین قیمت بالایی محسوب می‌شود!
این استخر در نزدیکی میدان کاج سعادت آباد واقع شده است.
۱۲. استخر سپیدار
استخر سپیدار را می‌توان شیک‌ترین و مجهزترین استخر مرکز و جنوب تهران نامگذاری کرد. قیمت بلیت ۲۲ هزرا تومانی این استخر در مقایسه با امکانات منحصر به فرد آن شامل سرسره روباز حلقوی و مارپیچ، آب درمانی، حوضچه آب سرد و جکوزی و … کاملا مناسب است. از مزایای دیگر این استخر نزدیکی آن به مترو حر است که شما را از آوردن خودرو به این منطقه شلوغ بی‌نیاز می‌کند.
 
برای خرید با تخفیف بلیت این استخرهای روباز و سرپوشیده می توانید به وبسایت تخفیفان مراجعه کنید.

بهترین استخرهای تهران


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog