تاثیرات مستقیم ریخت و پاش بودن خانه بر چاقی

تاثیرات مستقیم ریخت و پاش بودن خانه بر چاقی
طبق تحقیقات انجام شده افرادی که خانه ­های به هم ریخته و آشفته دارند، نمی توانند شغل مناسب خود را بیابند و در ارتباطات اجتماعی خود موفق نیستند.پاکیزه و مرتب نگه داشتن خانه، نه تنها سبب کاهش وزن می شود، بلکه میزان استرس­های روزمره را هم پایین می آورد و سبب افزایش سلامت و کیفیت کارها می شود.
۱-آشفتگی کم تر ، استرس پایین تر، وقتی آشفتگی به امری معمول در یک خانه بدل می شود، احساس ضعف، شکست و نا امیدی را افزایش می دهد. در ضمن، دیدن آشفتگی بر میزان کورتیزول یا همان هورمون استرس در بدن تاثیر گذاشته و سبب افزایش ترشح آن می شود. استرس سمی است که به دنبال خود پیری زود رسمی آورد و سبب تحلیل رفتن تدریجی بافت­ها و ارگان­ها می شود. در صورتی که بتوانید ریشه آشفتگی را از خانه قطع کنید، دچار آسیب­های ناشی از استرس هم نخواهید شد.
۲-تاثیر آشفتگی بر قضاوت: نوع نگاهی که مردم به شما می اندازند می تواند بر جنبه های گوناگون زندگی شما مانند نوع شغلی که می یابید یا روابط اجتماعی­تان تاثیر بگذارد اگر دفتر کار یا خانه یا حتی وب سایت شخصی شما منظم و مرتب نباشد، قضاوت مردم در مورد شما منفی خواهد بود که این موضوع کاملا طبیعی است و مردم بر حسب آنچه می بینند، قضاوت می کنند. طبق تحقیقات انجام شده افرادی که در محیط­های آشفته کار یا زندگی می کنند از نظر اطرافیان افراد هوشیار و حسابگری نیستند در حالی که در واقعیت اینطور نیست و بیش تر آن ها ضریب هوشی مساوی با دیگران دارند. پس وقت را هدر ندهید و یک بار برای همیشه تصمیم بگیرید اتاق کارتان را مرتب کنید.
۳-تاثیر آشفتگی بر حرکت: شاید شما جزو آن دسته از افرادی باشید که اضافه وزن دارند و برای کاهش آن، تردمیلی خریده و در کنار خانه گذاشته اند. اگر خانه شما نامرتب باشد و همیشه انبوهی از وسایل روی غلتک تردمیل ریخته شده باشد، مسلم است که حوصله جمع کردن آن ها و استفاده از تردمیل را نخواهید داشت، اگر اتاق شما همیشه مرتب باشد، تنها کافی است روی تردمیل بروید و دکمه start را فشار دهید و ورزش کنید. اما در غیر این صورت، کلی از وقت شما تنها صرف جابه جا کردن وسایل می شود و بعد از آن شاید حوصله ورزش نداشته باشید.
۴-آشفتگی یعنی احتمال افزایش ابتلا به آسم و آلرژی گرد و غباری که روی کاغذ باطله و روزنامه ­ها و وسایلی که در یک گوشه ریخته شده­اند، جمع می شود می تواند محل مناسبی برای رشد و نمو و گسترش انواع هاگ ها ، باکتری ها و میکرو ارگانیسم ها باشد که خود سبب آسم و آرژی در انسان هستند.
طبق تحقیقات آزانس حفاظت از محیط آمریکا، گرد و غبار حاوی بسیاری از آلاینده های سمی از جمله سرب و آفت کش­هاست. وقتی خانه ای مرتب باشد و هر چند وقت یک بار با کمک  یک دستمال مرطوب یا جارو برقی مناسب، گرد و غبار و خاک فرش و کف زمین گرفته شود، دیگر اکان رشد برای قارچ، هاگ و انواع باکتری نمی ماند ./پردیس
نوشته تاثیرات مستقیم ریخت و پاش بودن خانه بر چاقی اولین بار در نیو حرف سایت جامع آموزشی پدیدار شد.

تاثیرات مستقیم ریخت و پاش بودن خانه بر چاقی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog