۵ ترفند عالی برای لینک بیلدینگ

۵ ترفند عالی برای لینک بیلدینگ
لینک بیلدینگ  فرآیند بهینه سازی برای موتورهای جستجوست و یکی از فاکتورهای مهم برای بالا بردن رنک سایت در موتورهای جستجو محسوب می  شود. زمانی که می خواهید برای سایت خود لینکی ایجاد کنید، کارهایی وجود دارد که باید آن ها را دنبال کنید تا بتوانید رنک بالایی در موتورهای جستجو به دست بیاورید. در این مقاله قصد داریم ۵ ترفند عالی برای لینک بیلدینگ را بیان کنیم که استفاده از آنها می تواند به شما کمک کند.

مرتبط بودن
مرتبط بودن یکی از فاکتورهای مهمی است که به هنگام ساخت  بک لینک  برای سایتتان باید مد نظر داشته باشید. اگرچه لینک های با کیفیت از سایت  های نامرتبط می تواند به افزایش اتوریتی سایت شما کمک کند اما لینک گرفتن از سایت های مرتبط  باعث می شود رنک بهتری در موتورهای جستجو داشته باشید . در این حالت موتور جستجو می تواند بفهمد که سایت شما در چه طبقه بندی قرار گرفته است.
انچر تکست( Anchor Text )
استفاده از انچر تکست ( متن لینک داری که می توان بر روی آن کلیک کرد)  برای دستیابی به رنک بالا در موتورهای جستجو بسیار مهم است.کلماتی که در این متن ها به کار می رود می تواند رنک سایت را به خوبی تعیین نماید.  اگر بتوانید مقادیر بالایی از بک لینک ها  را با استفاده از انچر تکست ها داشته باشید،  به راحتی برای کلمات کلیدی خود رنک  خواهید داشت.  به هنگام ساخت  لینک برای سایت خود، تا جایی که می توانید از انواع مختلف متن های لینک دار استفاده کنید.  هر دفعه نوع متن خود را عوض کنید همین امر موجب می شود موتورهای جستجو به سایت شما اعتماد کنند و همانند اسپم با آن رفتار نکنند.
لینک کردن عمیق
استفاده از کلمات کلیدی دلخواه به هنگام ساخت لینک های عمیق برای صفحات داخلی سایت بسیار مهم است. تمرکز کردن بر روی لینک بیلدینگ صفحه اصلی سایت اصلا درست نیست و شما باید بر روی تمامی صفحات مرتبط سایت خود کار کنید.  لینک کردن عمیق به صفحات بسیار قدیمی سایت نیز کمک می کند. این کار موتورهای جستجو را از وجود این صفحات با خبر می کند. بهترین روش این است که برای هر  کدام از صفحات سایت حداقل ۵ الی ۱۵ لینک داشته باشید. در این صورت در طول یک دوره زمانی کوتاه، صفحات داخلی سایت شما می تواند برای  کلمات کلیدی مختلف رنک شود.

اتوریتی (AUTHORITY )
اتوریتی سایت یا لینک کردن صفحات سایت برای دست یافتن به رنک بالا بسیار مهم است. دریافت لینک از سایت هایی که کیفیت پایینی دارند باعث می شود موتورهای جستجو توجه بیشتری بر روی فعالیت های شما داشته باشند و هر گونه اشتباهی را جریمه نمایند زیرا اینکار درست همانند استفاده از فعالیت های کلاه سیاه است . بهتر است لینک های مورد نیاز خود را از سایت های منتشر شده ای بگیرید که محتوای با کیفیت و مرتبطی دارند . همچنین بهتر است از سایت های دولتی، آموزشی و نظامی لینک دریافت کنید زیرا این سایتها اتوریتی بالایی دارند .
ثبات لینک ها
ثبات لینک هایی که برای سایت خود دریافت می کنید بسیار مهم است. مثلا ساخت ۱۰۰ لینک در یک روز اصلا ایده خوبی  نیست.  شما نمی توانید روزانه ۱۰۰ لینک بسازید و سپس برای روزهای دیگر هیچ لینکی نداشته باشید. تا جایی که می توانید از تعداد یکسانی از لینک ها در روز استفاده کنید. اگر می خواهید تعداد لینک های خود را افزایش دهید مطمئن شوید که اینکار به صورت تدریجی انجام می شود.  مهمتر از همه  این است که بک لینک های خود را از سایت های مرتبط و با اتوریتی بالا دریافت کنید. در انجام اینکار ثبات کافی داشته باشید. بعد از یک دوره کوتاه  افزایش خوبی در رنک سایت خود دریافت خواهید کرد .
سرعت ثبت بک لینک
الف-  در مورد سرعت ثبت نام بک لینک در روز مقالات متعدد  خارجی و ایرانی مورد بررسی قرار گرفت.  بعضی ها  اعتقاد داشتند که در هفته اول روزانه ۵ عدد،  در هفته دوم روزی ۱۰ عدد و در هفته سوم روزی ۱۵ عدد در هفته چهارم تا روزی ۲۰ عدد لینک می‌توانیم  بک لینک ثبت کنیم.
ب-  یک  سئوکار در یکی از شبکه‌های اجتماعی   در پاسخ به یکی از  وبمسترها گفته بود که به نظر من در هفته باید سه روز  لینک  سازی انجام شود و نصف هفته  لینک سازی  انجام نشود تا از نظر گوگل طبیعی جلوه دهد.
ج-  یکی دیگر از کاربران در شبکه های اجتماعی خارجی  اعتقاد داشت که روزانه ۵ عدد بک لینک  نهایتا می تواند مفید باشد.  باید سعی کنیم که در سایت‌هایی لینک سازی کنیم که دارای  رنک و اتوریتی خوبی باشند و بر اینکه خیلی برای ما محسوب شوند.
د-  از هر چقدر که احتیاط بیشتری انجام دهیم مثل من بهتر است و به عقل نزدیک تر است از این جهت بنده  پیشنهاد می کنم که سایت هایی که تازه تاسیس  هستند و عمر زیر ۶ ماه دارند و  تعداد ۱۰ بک لینک  کمی تا الان دریافت کرده اند بهتر است روزانه ۳ عدد بک لینک ثبت کنید. و همچنین پیش آن میشود سعی کنید بک لینک های متنوعی برای سایت خود ایجاد کنید مثلاً فقط در فروم ها اقدام به گرفتن  بک لینک در فروم ها در سایت های مرتبط در وبلاگ ها در شبکه‌های اجتماعی ایرانی و خارجی هم میتوانید جهت اینکه طبیعی و خوب دست بیاورید.
یکی از مهمترین مشکلاتی که  وب مسترها و کسانی که  اقدام به ثبت نام میکنند این است که فقط بر روی صفحه اصلی خود کار می کنند وقتی نباید به صفحات مختلف سایت داده شود ولی نباید با کرامت مانند متنوع ایجاد شود تا کی باید در سایت های متنوعی از نظر ساختاری ایجاد شود مثلاً در  فروم ها در وبلاگ ها در سایت های وب ۲ و در سایت های آموزشی و به خصوص در سایت های مرتبط.

۵ ترفند عالی برای لینک بیلدینگ


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog