مکان های تفریحی شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی


جاهای تفریحی و دیدنی کیپ تاون آفریقای جنوبی
یکی از قسمت های مهم تور آفریقای جنوبی سفر به شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی است. می توان گفت که هیجان انگیزترین شهر افریقای جنوبی کیپ تاون است که در این شهر انتخاب های زیادی برای فعالیت های تفریحی خواهید داشت. در این مطلب جاهای تفریحی هیجان انگیز این شهر را به شما معرفی می کنیم.

تماشای ستارگان در رصدخانه آفریقای جنوبی



در رصدخانه آفریقای جنوبی می توانید ستارگان و صورت های فلکی را ببینید و نکته جالب در مورد این رصدخانه این است که قدیمی ترین ساختمان در کیپ تاون می باشد، داشمندان و راهنمایان برای شما تورهایی برگزار می کنند تا به این رصدخانه رفته و از تماشای ستارگان در آسمان صاف کیپ تاون لذت ببرید و درباره فضا و تلسکوپ و ستارگان اطلاعات بیشتری پیدا کنید. این رصدخانه در شنبه دوم و چهارم هر ماه ساعت ۸ شب باز است و در آن دانشمندان حتی داستان های جالبی در مورد چگونگی شکل گیری دنیا تعریف می کنند.









تله کابین سواری به سمت کوه تیبل
محبوب ترین جاذبه گردشگری کیپ تاون تله کابین سواری است که شما را تا ارتفاع ۱۰۶۷ متر بالا می برد وقتی به بالای کوه کیپ تاون رسیدید چشم انداز حیرت آور پانورامایی شهر چشم هایتان را خیره می کند، کف بعضی از تله کابین ها هم چرخان است که باعث می شود که هیجان و چشم انداز بهتری را تجربه کنید. کوه تیبل نماد شهر کیپ تاون است می توانید از راه های دیگری به غیر از تله کابین به بالای این کوه برسید اما تله کابین راهی آسان تر و تماشایی تر است.









اسب سواری در ساحل
در محله Noordhoek کیپ تاون ساحلی وچود دارد که در آنجا می توانید با فرصت های هیجان انگیز گردشگری روبرو شوید و با یک راهنما به مدت دو ساعت اسب سواری کنید، مسیر شما از یک مزرعه شروع می شود از بین تالاب ها و سواحل عبور کرده و به سمت قله چاپمنز می روید، در طول مسیر می توانید طبیعت حیرت آور و حیواناتی مثل وال، فوک، سمور آبی و پرندگان بسیاری را تماشا کنید، سعی کنید حتما به محله Noordhoek بروید چون محله بسیار زیبایی است و در مسیر خود به سمت این محله می توانید از پارک ملی کوه تیبل هم دیدن کنید.









تفریح در ساحل
کیپ تاون یکی از با نشاط ترین شهرهای آفریقای جنوبی است که در آن ترکیبی از طبیعت حیرت آور و زندگی شهری وجود دارد، فقط در ساحل بنشینید و غرق تماشای زیبایی های اطراف شوید، این شهر سواحل شنی با آب های فیروزه ای زیادی دارد که برای شنا و پیکنیک های رمانتیک محلی عالی هستند، اگر به موج سواری علاقه داشته باشید سواحلی در این شهر است که موج های بزرگی دارد و می توانید این تجربه حیرت آور را نیز به دیگر تفریحات خود اضافه کنید.
رفتن به کوه لیونز هد
کوه «لیونز هد» بین کوه تیبل و تپه سیگنال قرار دارد و ارتفاع آن ۶۶۹ متر است در بالای قله آن چشم انداز زیبایی از شهر و اقیانوس دارید، رسیدن به قله این کوه سه ساعت طول می کشد و در آن بالا می توانید سلفی های زیبا و چشم اندازی فراموش نشدنی داشته باشید، در مسیر رسیدن به قله با قبرهای تاریخی و اماکن مقدس زیادی روبرو می شوید و حتی می توانید در آنجا پاراگلایدر هم انجام دهید.
دیدنیهای کیپ تاون آفریقای جنوبی


نوشته مکان های تفریحی شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی اولین بار در تاپ ناز پدیدار شد.

مکان های تفریحی شهر کیپ تاون آفریقای جنوبی


خرید بک لینک
کپی رابت محفوظ است اخبار ایران و جهان
قدرت گرفته از niloblog